اخبار ویژه
مدیر عامل کارخانه شیر پگاه کرمان درخصوص محقق شدن اقنتصاد مقاومتی در این واحد مطرح کرد ؛

51 درصد رشد توناژی فروش در ابتدای 96 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته

کد خبر : 7497
دوشنبه 21 فروردین 1396 - 09:56

مدیر عامل کارخانه شیر پگاه کرمان گفت : در بیست روز ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نزدیک به 51 درصد رشد فروش توناژی محصول داشته ایم .

مجتبی ابراهیمی مدیر عامل کارخانه شیر پگاه کرمان در گفتگو با "خبر نگار بسیج کارگری " گفت : در بیست روز ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نزدیک به 51 درصد رشد فروش توناژی محصول داشته ایم .

وی تصریح کرد : پگاه کرمان در سال گذشته 86 درصد رشد فروش داشته است که 18 درصد آن متعلق به فروش در بازار های داخلی است و 16 درصد به صورت توناژی به خارج از کشور می باشد و شاهد افزایش 12 درصدی رشد فروش می باشیم .

ابراهیمی اذعان کرد : در سال 94 نزدیک به 8/6  دهم تن تولید داشته ایم که در سال 95 این میزان به 9/8  دهم تن  رسیده است که سبب شده است 17 درصد رشد ریالی برای این واحد تولیدی ایجاد گردد.

مدیر عامل کارخانه شیر پگاه کرمان افزود : این واحد تولیدی در سال گذشته 9 تن محصول تولید کرده است اما در ابتدای سال جاری این عدد به 13 تن در بیست روز اول سال 96 رسیده است و افزایش تولید ما به تن در روز  رسیده است که مایه خرسندی و تلاش های عوامل کارخانه است که نشان از رشد 51 درصدی در ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته اش دارد .

وی به عواملی که سبب شده است تا در بخش و حوزه اقتصادی موفق عمل نماید  ، افزود : رهبر انقلاب سال هاست که شعار سال را موضوع اقتصاد مقاومتی می نامند و این امر یعنی تلاش مضاعف برای تولید و رونق اشتغال لذا این امر میسر نمی شود مگر با تعامل در بخش صادرات و حتی تماس مستقیم با این بازار ها و نیاز سنجی این بازارهای صادراتی در محصول مورد نیاز با فرهنگ همان کشور که مقصد صادراتی است .

ابراهیمی  افزود : تعامل با بازار های صادراتی  بدون همدلی با بازار های داخلی امکان پذیر نیست زیرا یک محصول در ابتدا باید باب میل مصرف کننده داخلی باشد لذا این واحد تولیدی با قرار دادن اشل مرجوعی در برگشت محصولی که از کیفیت لازم  به هر دلیلی برخوردار نبوده و قرار دادن اشانتیون هایی  بر روی محصولات خود به خریدار لذت استفاده از محصولات را خواهد داد .

انتهای پیام /

 

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه