اخبار ویژه
همزمان با هفته عفاف و حجاب برگزار شد ؛

کارگاه زن و حضور وی در اجتماع با پوشش مناسب

کد خبر : 8428
شنبه 24 تیر 1396 - 12:50

مجتمع مس شهید باهنر کرمان برای پرسنل خواهر این مجموعه در هفته عفاف و حجاب کارگاهی با عنوان ارزش و حضور زن در جامعه با حضور فرماند بسیج کارگری استان و مدیر حوزه نمایندگی استان کرمان در سالتن اجتماعات این مجموعه برگزار کرد .

مجتمع مس شهید باهنر کرمان برای پرسنل خواهر این مجموعه در هفته عفاف و حجاب کارگاهی با عنوان  ارزش و حضور زن در جامعه با حضور فرماند بسیج کارگری استان و مدیر حوزه نمایندگی استان کرمان در سالن اجتماعات این مجموعه برگزار کرد .

دکتر ماه بانو معصوم زاده عضو شواری اسلامی شهر کرمان  نیز سخنران این کارگاه بود که از بُعد پزشکی عفاف زنان را مورد بررسی قرار داد و گفت : د رمحیط های کاری بسیاری از رنگ ها موجب افسردگی می شود لذا د رمحیط کار زنان نباید از رنگ های سربی و خاکستری استفاده کرد لذا همین امر د رمورد پوشش زنان و عدم تهیج در دیگران هم صدق می کند در اسلام رنگهای شاد برای زنان عنوان شده است اما از پوشیدن رنگ های نارنجی قر مز و زرد در محیط های کاری که با مردان اختلاط دارند باید پر هیز کرد .

وی افزود : زنان در جامعه نیازمند ارامش  و امنیت هستند و از شغل های خشن باید دوری کنند زیرا با روان آنها متناسب نیست و ان هم به علت لطافتی است که زنان دارند.

معصوم زاده ادامه داد: که تابستان فصل خاصی است و  باید رژیم غذایی مناسبی در آن رعایت شود یکی از این رژیم ها استفاده از غذاهای رقیق است مانند بزقورمه ، کشک بادمجانی که بادمجان آن از قبل در آب نمک مانده باشد و ماست و خیاری که باید با مصلحاتش  مصرف شود و حمام های روزانه دو تا سه دقیقه ایی و نه بیشتر .

وی افزود : زنان به واسطه آرامشی که نیازمند آن هستند باید محیط امنی را با پوشش درست برای خود ایجاد کنند والبته باید دست دست نیافتنی باشند زیرا مردان  بسیار راغبند که از زیر بار مسئولین زنان خارج شوند و از زنان براحتی بهره ببرند و این امر باعث عدم امنیت زنان و آرامش آنان می شود .

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه