اخبار ویژه

کارخانه ای که آخرین نفسها را میکشد/مسئولین دولت تدبیر و امید به نجات کارخانه نوببا بشتابند

کد خبر : 902
سه شنبه 2 دی 1393 - 15:48

کارخانه نوببا تنها کارخانه تولید کننده کیک،کلوچه،ویفر و بیسکوئیت در استان است که این روزها زمزمه تعطیلی آن به گوش میرسد.

به گزارش بسیج کارگری کرمان به نقل از کازگزان کزمان،ابراهیم جلالی مدیر کارخانه نوببا کرمان بیان داشت، این کارخانه اکنون با 10درصد ظرفیت خود کار می کند درصورتی که تا سال  قبل سه شیفت کار می کرده است وهم اکنون یک شیفت آن هم با چند روز کار در ماه می باشد.

وی افزود اگر محصولات این کارخانه به فروش رود این کارخانه دوباره فعال می شود ضمن اینکه اگر مسئولین استان به ادارات خود امر کنند حداقل پذیرایی خود را از محصولات این کارخانه خریداری کنند این امر در رونق کارخانه تاثیر خواهد داشت.

مدیر کارخانه نوببا اظهار داشت در حال حاضر بازار کیک وکلوچه را کارخانجات تبریز وخراسان تسخیر کرده اند،طی تحقیق در یزد متوجه شدیم مردم این شهر حاضر نمی باشند محصولات دیگری به غیر از کارخانجات یزد مصرف نمایند اما متاسفانه در استان کرمان حنی در ارگانهای دولتی هم این فرهنگ وجود ندارد از دیگر فعالیتهای این کارخانه که هم اکنون تعطیل شده است بسته بندی حبوبات می باشد که بازهم  به دلیل عدم فروش  محصول این خطوط  هم تعطیل شده اند.

در پایان هم رئیس کارخانه نوببا کرمان از مسئولین استان تقاضا کرد هرچه زود تر به یاری این مجموعه بشتابند و از تعطیلی آن جلوگیری کنند لازم به ذکر است کارخانه نوببا تنها کارخانه تولید کننده کیک وکلوچه در استان می باشد.

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه