اخبار ویژه
فرمانده بسیج کارگری کرمان مطرح کرد :

خابثین به انقلاب ایران در پشت دیوارها ی خودساخته شان محبوس خواهند شد

کد خبر : 7052
شنبه 16 بهمن 1395 - 12:30

فرمانده بسیج کارگری استان کرمان گفت : سیاست مداران کشور های خبیث جهان بدانند اگر به دخالت های بی جا و برنامه ریزی های خباثت آمیز خود در برابر ایران ادامه دهند بی شک در پشت دیوار های خود ساخته شان محبوس خواهند شد زیرا ایران فراتر از مرزهای خود به دنبال ایجاد آرامش و تامین امنیت است.

به گزارش خبرنگار بسیج کارگری  ؛ حسین باقری فرمانده بسیج کارگری استان کرمان همزمان با ایام الله دهه فجر گفت : رمز پیروز ی انقلاب اسلامی اهتمام مردم به راه امام ، مکتب امام و پیروی نکردن از گرگ صفتی چون امریکا می باشد.

وی تصریح کرد : شخصیت جذاب و فوق العاده حضرت امام به گونه ای است که حتی ضد انقلاب و سیاستمدران غربی  هم به آن معترف هستند به طور مثال کریم سنجابی در مصاحبه با سایت ضد انقلاب گویا نیوز می گوید ؛ما حتی توان به میدان آوردن  50 نفر را در زمان شاه نداشتیم  اما امام میلیون ها نفر را به خیابان ها می آرود ، جذابیت ایشان ما را هم به کف خیابان های تهران می کشاند

فرمانده بسیج کارگری کرمان  افزود : خلف صالح حضرت امام ، مقام معظم رهبری هم از مدیریت عالیی برخوردار است نشان این مدیریت رشد علمی نخبگان است ، رئیس رکن اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی می گوید ؛ رشد  علمی اسرائیل از سال 1979 تا کنون تنها سه برابر رشد کرده است اما این رشد در انقلاب ایران 20 برابر است یعنی 17 برابر رژیم صهیونیستی و این امر برای اسرائیل بسیار هزینه بر است و امروز جنگ واقعی همان جنگ عقل هاست.

حسین باقری اذعان کرد : نخست وزیر انگلیس در نطقی اخیرا گفته است اولویت ما جلو گیری از توسعه نفوذ ایران در مدیترانه است دراین تفکر و سخن نکاتی نهفته است که مهمترین آن  اینست  ، اگر ما 30 سال قبل در خاک خودمان با طاغوت و طاغوتیان مبارزه می کردیم امروز کیلومتر ها فراتر از مرز خود  مشغول مبارز با دشمن هستیم .

وی به تحرکات جدید ترامپ در خصوص نقض برجام  نیز اشاره کرد و گفت : عزت ملی ایران از سوی کشور آپاچی ها و گاوچران هایی که خود به زور وارد شدند و مردمان انجا را به اسارت گرفتند و خود را نژاد برتر به واسطه رنگشان  می دانستند به اشغال درآمد و امروز بین خود و مکزیک که فردی جمهوری طلب آنر ا اداره می کنند  قصد کشیدن دیوار را دارند .

فرمانده بسیح کارگری اذعان کرد :  سیاست مداران این کشور بدانند اگر به دخالت های بی جای خود ادامه دهند بی شک در پشت دیوار های خود شان محبوس خواهند شد زیرا ایران فراتر از مرزهای خود به دنبال ایجاد آرامش و تامین امنیت است.

وی به منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: امریکا دست نشانده رژیم منحوس اسرائیل است که سال شما رآن مشخص شده است و بی شک این رژیم 25 سال آینده را نخواهد دید و به کل نابود خواهد شد  زیرا دلاوران اسلام ا زپهنه های لبنان ، یمن ، ایران، سوریه و غزه آنان را محدود خواهند کرد و در آخر تنها جایی که نابود خواهد شد اسرائیل منحوس ،این جرسومه فساد است .

حسین باقری  به رزمایش هوافضای سپاه در سمنان اشاه کرد و گفت : اگر این رزمایشات و اشاعه قدرت نظانی ایران بر جهانیان نبود این جرسومه های فساد آمریکا اسرائیلی امروز غره تر از دیروز با دندان های تیز شده برای دریدن ایران از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کردند.

فرمانده بسیح کارگری ادامه داد: اکنون هم این غاصبان درحال نشان دادن خباثت ها و چنگ و و دندان هایشان  هستند همین تحریم هفت کشور اسلامی که مبارزان با داعش هستند نشان از ترس بیش از اندازه شان از قدرت های حزب الله است اینان خالق تروریست هستند و کشور های شان مهد پرورش داعشیان ، صدام ها و قزافی ها آنوقت کشور های مقاومت را از ورود به کشور شان منع می کنند و پاسپور ت ایرانی را خدشه دار می کنند.

وی ابراز کرد : باید به  کشو رهای خبیث تحت تسلط آمریکا و اسرائیل یاد آورشویم ، تا زمانی که ایران و مردمان آن وجود دارند و تا روحیه جهاد و شهادت هست و تا زمانی که رهبری مقتدر ، سیدی عظیم و بزرگ برای هدایت مردمانش وجود دارد هیچ کدام از برنامه های شما خابثین پیش نخواهد رفت و به اهدافتان نخواهید رسید .

باقری درپایان خاطر نتشان کرد : ترامپ هم نسخه بی‌روتوش آمریکاست، همان «دست‌ چدنی» است که از دستکش مخملین بیرون آمده است وی اگر در نحوه اجرای سیاست ها با اوباما تفاوت داشته باشد در هدف با هم  اتفاق‌نظر دارند و برنامه  مشترکی را دنبال می‌کنند و مخصوصا در دشمنی و کینه‌توزی علیه ایران اسلامی زیرا  کمترین اختلاف‌نظری با یکدیگر نداشته و ندارند.

انتهای پیام /

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه