اخبار ویژه
در حلقه صالحین کارخانه کک سازی مطرح شد :

حلقه های صالحین کارگری اتاق فکر هر واحد تولیدی محسوب می شوند

کد خبر : 9456
شنبه 6 آبان 1396 - 12:08

فرمانده بسیج کارگری گفت : پایگاه های بسیج کارگری در کارخانه ها باید به گونه ایی عمل کنند که همیشه در متن قرار گیرند نه د رحاشیه و باید حضور فعال در همه زمینه ها داشته باشند و از مشاوران و یاوران مدیران واحد های تولیدی در جهت افزایش تولید و رشد آن واحد ، باشند .

فرمانده بسیج کارگری استان کرمان در جمع اعضای حلقه صالحین کارشناسان ، کارخانه کک سازی زرند ،گفت :  مهمترین رویکرد بسیج کارگری کمک به حل مشکلات کارخانجات درامر تولید است لذا حلقه های صالحین باید به منزله کارگروه ها و اتاق فکری برای حل و رفع مشکلات کارخانه و واحد تولیدی خود باشند  و باید در اسرع وقت مشکلات را شناسایی و چاره جویی نمایند و راه حل رفع مشکل را به مدیریت واحد تولیدی اعلام کنند .
وی افزود : پایگاه  های بسیج کارگری در کارخانه ها باید به گونه ایی عمل کنند که همیشه در متن قرار گیرند نه د رحاشیه و باید حضور فعال در همه زمینه ها داشته باشند و از مشاوران و یاوران مدیران واحد های تولیدی در جهت افزایش تولید و رشد آن واحد  ، باشند .
حسین باقری در پایان  خاطر نشان کرد : جشنواره تجلیل از نوآوری ها ی بسیجان در عرصه تولید و صنعت نیز در اسفندماه سال جاری در جهت بالابردن بهره وری برگزار و در آن از خدمات نوآرانه این نخبگان بسیجی تقدیر خواهد گردید . 

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه