اخبار ویژه
فرمانده بسیج کرگری در حاشیه دیداراز خانواده شهید شاخص کارگری ؛

تبیین وصیت نامه شهید محسن بیگی مسیر هدف را برای کارگران و رزمندگان عرصه تولید در جنگ اقتصادی روشن تر خواهد ساخت

کد خبر : 7657
دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 - 11:00

مراسم تجليل و گراميداشت از شهيد لطفعلي محسن بيگي در گلزار شهداي طغرالجرد شهرستان کوهبنان برگزار شد.

به گزارش خبر نگار بسیج کارگری ؛ مراسم تجليل و گراميداشت از شهيد لطفعلي محسن بيگي در گلزار شهداي طغرالجرد  شهرستان کوهبنان برگزار شد.

حجه الاسلام جعفري امام جمعه پابدانا با بيان گوشه اي از فضايل شهدا، خدمت به شهدا و خانواده شهدا را عبادت دانست و از مدير عامل و كاركنان شركت زغالسنگ كرمان تقدير و تشكر نمود.

مهندس مهدلو فرماندار كوهبنان در ادامه با اشاره به جايگاه شهدا اظهار داشت. امروز ياد شهدا فضيلت است ووظيفه همگان است كه نسبت اين مهم كوشش كنند. مهندس مهدلو شهادت را پله وصل به معبود دانست و خاطر نشان كرد: شهدا حق بزرگي به گردن انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي دارند.

شهید لطفعلی محسن بیگی در وصیت نامه خود بیان کرده است که ؛ در مقابل دشمن احساس ضعف نکنید زیرا خط سر خ شهادت ، خط آل  محمد و حضرت علی علیه السلام است  ،  وصیت نامه حاوی این پیام است که همه ملت انقلابی ایران باید بصیر و هوشیار باشند  و روحیه انقلابی خود را حفظ کنند .

حسین باقری افزود :  عمده مقطع  سنی رزمندگان دفاع مقدس جوانان 20 تا 28 ساله بودند،  اما شهید محسن بیگی علی رغم  تعلقات  دنیای و دارا بودن همسر و فرزندان  در سن 48 سالگی راهی میدان حق علیه باطل گردید و علاوه بر حضور پر رنگ خود ، حضور فرزندان ، برادر گرامی وفزرندان برادر ایشان نیز در جنگ محسوس است  و اعضای دیگ رخانواده هم این مسیر را ادامه می دادند و همین حضور پررنگ و تکلیف مابانه عاملی برای به شهادت رسیدن چهار برادر زاده وی می گردد ،  لذا اکنون وظیفه هر ایرانی در حفظ دستاورهای انقلاب و شهدا واجب است .

فرمانده بسیج کارگری به مراسم تکریم از خانواده این شهید در روز کارگر اشاره کرد و افزود :  هدف از برگزاری این مراسم  ، ترویج معارف معنوی و اخلاقی  شهید لطفعلی محسن بیگی   به دیگر همتایان خود می باشد لذا وصیت نامه و زندگی نامه این شهید الگوی و چراخ راه کارگران سراسر استان خواهد بود و این امر مسیر هدف را برای کارگران و رزمندگان عرصه تولید در جنگ اقتصادی روشن تر خواهد ساخت .

در پايان اين مراسم تمامي مسئولان حاضر ، جهت تجليل و اداي احترام به خانواده شهيد محسن بيگي در منزل شهيد حضور يافتند.

 شهيد لفعلي محسن بيگي ازشهداي شركت زغالسنگ كرمان است كه در سال جاري به عنوان شهيد شاخص  کارگری استان مطرح گرديده است.  

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه