اخبار ویژه
دیدار مدیر عامل پمپ بهتا با معاون بهره برداری اداره آبفا استان کرمان

الکترو پمپ بهتا یکی از 4 کارخانه تولید پمپ در ایران

کد خبر : 10307
شنبه 23 دی 1396 - 09:11

روز گذشته به میزبانی بسیج مندسین صنعت و کارگری اداره آبفا استان کرمان و مدیر عامل پمپ بهتا و تعدادی از مدیران باهم دیدار کردند .

روز گذشته به میزبانی بسیج مندسین صنعت و کارگری اداره آبفا استان کرمان ، مدیر عامل پمپ بهتا و تعدادی از مدیران باهم دیدار کردند ، در راستای حل مشکلات کارخانه پمپ بهتا به واسطه گری بسیج کارگری کرمان و بسیج مهندسی صنعت جلسه ایی برگزار شد  .
 

این جلسه در محل اداره آب و فا ضلاب شهرستان کرمان برگزار گردید ، طبق صحبت های رد و بدل شده مقرر گردید ؛  تا مسئولان آبفا استان کرمان از" شرکت بهتا " تنها تولید کننده پمپ های آب در استان کرمان بازدید نمایند .


مدیر عامل پمپ بهتا نیز در این جلسه ، گفت : در خواست ما  از مسئولان استان در عرصه  آب و فاضلاب اینست  بود که در جهت خرید پمپ آب این کارخانه بومی را به صورت ویژه حمایت نمایند زیرا این واحدد تولیدی توان ایجاد اشتغال بومی درون استانی را دارد و می تواند افزایش بسزایی در اشتغال نیز داشته باشد .

شایان ذکر است : در کشور  ایران 4 کارخانه تولید پمپ وجود دارد که کارخانه پمپ بهتا در استان کرمان نیز درعضویت این 4 گروه قرار دارد این واحد های تولیدی در شهرهای تهران تبریز و مشهد و کرمان قرار دارند .
وی در پایان خاطر نشان کرد : این واحد تولیدی دارای 40 نیروی کارمتخصص است . و در صورت حمایت توان ایجاد اشتغال بالاتری را نیز دارد .

خصوصیات  واحد تولیدی الکترو پمپ بهتا :

صنایع الکترو پمپ بهتا با چندین سال تجربه در زمینه تولید الکتروپمپهای شناور در منطقه جنوب شرق ایران ، محصولات خود را تحت نظارت کارشناسان متخصص و مجرب با پیشرفته ترین ماشین آلات تولید و به بازار عرضه می نماید .

 

کلیه محصولات شرکت شامل 12 ماه گارانتی و 12 سال خدمات پس از فروش می باشند.

 

کارکرد های این واحد تولیدی در زمینه های :

 

·       طراحی و ساخت انواع الکترو پمپهای شناور (استیل و برنز)

 

·       خدمات پس از فروش الکترو پمپهای شناور (تعمیر و سیم پیچی با 6 ماه ضمانت)

 

·       طراحی بوستر پمپ جهت تامین آب ساختمان های مرتفع و سیستم اطفاء حریق

 

 

انتهای پیام /

 

 

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه