اولین کانون مشاوره حقوقی برای کارگران در کرمان افتتاح شد

ابوحامد قاسمی فرمانده بسیج کارگری حوزه صاحب الزمان شهرستان کرمان در گفتگو با خبرنگار بسیج کارگری ضمن اعلام خبر افتتاحیه کانون مشاوره و حمایت کارگران گفت : خداوند را شاکریم که توانستیم در راستای حل مشکلات کارگری و کارفرمایی و در راستای عقد اخوت این دو قشر مشاور حقوقی را به صورت رایگان در اختیار بسیجیان قرار دهیم .

وی ادامه داد: کانون مشاوره و حمایت حوزه صاحب الزمان در حال حاضر با یک مشاور و به مدت 2 روز در هفته طی دو ساعت پاسخگوی مشکلات کارگری در عرصه قانون روابط کار است که به زودی به تعداد این مشاوران افزوده خواهد شد .

ابوحامد قاسمی اذعان کرد : تا کنون 1500 کارگر بسیجی در خواست مشاوره به این کانون ارسال کرده اند که برخی از انان با مشاوره تلفنی توانسته اند مشکل خود را رفع نمایند و در راستای مشاوره های خانواده و کنکور فرزندان قشر کارگر نیز برنامه هایی داریم و در عرصه خانواده و تربیت فرزند رایگان خواهد بود اما در خصوص کنکور برای کارگران 50 درصد تخفیف خواهد بود .

این مقام مسول تاکید کرد: دفتر مشاوره در حوزه بسیج کارگری حضرت صاحب الزمان واقع در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان کرمان قرار دارد که روزهای دوشنبه و جهارشنبه به مدت 2 ساعت از 9 صبح تا 12 ظهر در خدمت بسیجیان عزیز در قشر کارگری خواهد بود .

ابوحامد قاسمی در پایان خاطر نشان کرد: این مرکز با دو هدف کمک به کارگران در راستای حل مشکلاتی که ناشی از قوانین کار هستند و عدم اتلاف وقت انان در راهروهای دادگستری و درصرف  جویی پرداخت هزینه های کلان برای وکلا جهت مشاوره و حل مشکلات انان  راه اندازی شده است .

انتهای پیام/ طهماسبی