اخبار ویژه
در حاشیه تقدیر از دست اندرکاران شهدای کارگر کرمان مطرح شد ؛

22 بهمن مهر تایید بر نظام جمهوری اسلامی ایران

کد خبر : 10640
شنبه 28 بهمن 1396 - 11:36

باقری گفت : نکته ای که از 22 بهمن 96 می توان دریافت کرد بیمه شدن دوباره انقلاب است لذا حرکت بصیر ملت ایران در راهپیمایی صد ها میلیونی ،دشمنانی را که بر موج مشکلات و مطالبات به حق مردم شده بودند و قصد ضربه به اصل حاکمیت و نظام جمهوری اسلامی داشتند ، ناکام کرد

فرمانده بسیج کارگری کرمان طی مراسمی از برگزار کنند گان یادواره شهدای کارگر کرمان تقدیر کرد

حسین باقری ضمن تقدیر و اهدای الواح به خادمان یادواره شهدای کارگر ، گفت : 22 بهمن 96 چندین پیام  را به ما یاداوری کرد ، ابتدائا اوج بصیرت تاریخی ملت ایران را نشان داد  که علی الرغم مشکلات در عرصه اقتصاد ی ، به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند و به صحنه امدند .

و ی ادامه داد : مقام معظم رهبر ی بصیرت ملت را بر همگان مثال زدند و این امری  است که دران به مسئولان نهیب زده  و هشدار دادند که مواظب باشید در بصیرت از ملت عقب نمانید .

باقری افزود : دومین نکته  ای که از 22 بهمن 96 می توان دریافت کرد بیمه شدن دوباره انقلاب است  لذا حرکت بصیر ملت ایران در راهپیمایی صد ها میلیونی ،دشمنانی  را که  بر موج مشکلات و مطالبات به حق مردم شده بودند  و قصد ضربه به اصل حاکمیت و نظام جمهوری اسلامی داشتند ، ناکام کرد .

فرمانده بسیج کارگری ادامه داد : در کدام نقطه از جهان و کره زمین وجود دارد که بعد از 40 سال از آغاز یک حرکت انقلابی و حکومت  اسلامی مردم خسته و نامید نشده و همچنان پر انرژی و منعطفانه  یک حرکت اقیانوسی را راه بیاندازند  لذا این راهپیمایی رفراندمی برای نظام اسلامی ایران است که همه ساله از ملت فهیم ایران رای آری را کسب می کند .

وی در پایان خاطر نشان کرد : بعد از اتمام حجت مردم با مسئولین در 22 بهمن اکنون نوبت مدیران قوا است تا برای خدمت به این مردم بصیر کمر همت را بسته و با کار جهادی و انقلابی  اقتصاد و فرهنگ این کشور را مقاوم نموده و با تمام قوا بدنبال حل مشکلات این مردم باشند .

انتهای پیام /

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه