اخبار ویژه
در حاشیه بازدیذ از کارخانه نینتر مطرح شد ؛

وینترنامی جدید برای بستنی 20 کرمانی ها /پگاه کرمان استاندارد کره وینتر را تایید نمی کند

کد خبر : 8445
سه شنبه 27 تیر 1396 - 06:59

جانشین عامل کارخانه وینتر مطرح کرد : از بزرگترین مشکلات تولید کنند گان بستنی ثابت ماندن قیمت آن در رشد همه جانبه محصولات و مواد اولیه است اما اینکه چرا بستنی هنوز با نرخ 5000 هزار ریال فروخته شود نشان از عدم توجه قیمت گذاران به این محصول است .

به گزارش خبرنگار بسیج کارگری ، روز گذشته فرمانده بسیج کارگری استان کرمان به همراه فرمانده بسیج اصناف و بازاریان از کارخانه بستنی وینتر بازدید کرده و جلسه ایی را با نماینده مدیر عامل در خصوص بررسی موانع تولید این واحد برگزار کردند .

بصیریان جانشین عامل  وینتر گفت : دو سال است که بستنی 20 را از پگاه کرمان خریده ایم اما هنوز در بسیاری از مواقع با مدیران پگاه د رتعارض هستیم و مرتب برای ما سنگ اندازی می کنند یکی از این سنگ اندازی ها عدم تایید محصولات ما برای استاندارد است لذا متراژ زیادی فویل کرده را در انبار داریم اما حق تولید نداریم .

وی ادامه داد :از بزرگترین مشکلات تولید کنند گان بستنی ثابت ماندن قیمت آن در رشد همه جانبه محصولات و مواد اولیه است اما اینکه چرا بستنی هنوز با نرخ 5000 هزار ریال فروخته شود نشان از عدم توجه قیمت گذاران به این محصول است .

بصیریان  افزود  : کارخانه 20 کرمان تنها تولید کننده جنوب شرق می باشد که اکنون با برند تجاری وینتر دوباره به بازار برکشته است که نامی نا اشنا برای مردم می باشد لذا اکنون نیازمند تبلیغات مناسب برای این محصول هستیم .

جانشین عامل این کارخانه اذعان کرد :د رحال حاضر 55 پرسنل داریم که در تابستان بستنی و در زمستان کره تولید می کنیم اگر مشکل تولید کره و پنیر پیتزای ما با تایید استاندارد پگاه حل شود بی شک تعدیل نیرو د رزمستان امسال نخواهیم داشت زیرا به دنبال تثبیت نیرو های تولیدی خودمان هستیم تا افزایش نیرو .

وی در پایان خاطر نشان کرد : اگر به وضعیت قیمت گذاری مناسب د عرصه تولید بستنی  توجه نشود تا پایان سال جاری 5 واحد تولید بستنی پاستوریزه در کل کشور تعطیل خواهد شد کما اینکه از ابتدای سال جاری دو واحد از این تعداد اعلام ورشکستگی کرده اند و اگر وینتر هم حمایت نشود باید در اواسط مهرماه  اعلام ورشکستگی کند .

انتهای پیام /

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه