اخبار ویژه
اندر حکایت عدم احیای واحد تولیدی مرغ گوشتی رضوان در کرمان؛

وقتی بانک کشاورزی احیای واحد تولید پرورش مرغ را عامدانه به تعویق می اندازد

کد خبر : 16529
دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 - 11:11

در حالی که صف طولانی مرغ و عدم تدبیر مسئولین دولنی در عرصه توزیع مرغ به اوج رسیده امروز خبر تعدیل عامدانه کارگران مرغ داری و تعطیلی واحد های تولید و پرورش مرغ گوشتی که در عرصه شرکت های تعاونی فعالیت داشته اند به گوش می رسد به نظر می اید خرابکاری عامدانه ایی در عرصه تولید مرغ از چند سال پیش شروع شده تا امروز به بحران مرغ برسیم انگار معیشت غذایی مردم گره ایی است که عامدانه برای مذاکرات وین طراحی شده است .

مدتی است که در استان کرمان از واحد تولیدی با خبر شده ایم که نزدیک به 10 سال است توسط بانک کشاورزی استان کرمان عملا احتکار شده است و قصد ندارد اجازه پرورش و یا اغاز به کار دوباره به وی داده شود .

وکیل این واحد تولیدی که از سال 70 درگیر تقسیط بدهی های بانکی که 4 مرحله سود و جریمه به اصل وام 90 میلیونی این واحد است صحبتی داشته ایم که نشان می دهد این واحد عامدانه و با قصد سوء در حال تخریب است و بانک عملا با بدست اوردن این واحد پرورش مرغ قصد دارد راه تولید را ببندد.

محسن شفیعی مسئول بسیج کارگری و کارخانجات استان کرمان که چند صباحی است به جد پیگیر رفع این مشکل در کارگروه رفع موانع تولید بسیج کارگری است نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت : واحد پرورش مرغ گوشتی رضوان نزدیک به 40 سال است به صورت شرکت تعاونی اغاز به کار کرده است واکنون خود یک انحادیه به شمار می رود اما عدم همکاری بانک کشاورزی در شفاف سازی ریز تسهیلات دریافتی و پرداختی حتی با نامه کارشناسی مجدد از سوی دادگستری با کارشناسان قوه قضائیه همکاری نمی کند و سه دونگ از این واحد تولیدی را به اختیار بانک در اورده است که عملا مشخص نیست کدام قسمت از این واحد تولیدی است.

وی ادامه داد: با تشکیل یک کارگروه از سازمان بسیج رسانه ، حقوق دانان،کارگری و ... قصد داریم به صورت جهادی این واحد تولیدی را احیا کنیم اما بانک کشاورزی هیج گونه همکاری نمی کند که امیدواریم به زودی شاهد اغاز به کار دوباره این واحد نیمه صنعتی باشیم .

اخبار تکمیلی به زودی منشر می شود.....

انتهای پیام / طهماسبی

 

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه