اخبار ویژه

هیات اندیشه ورز بسیج کارگری به دنبال ایجاد طرح های نوین در کیفیت بهره وری است

کد خبر : 11006
چهارشنبه 29 فروردین 1397 - 09:00

اولین جلسه هیات اندیشه ورزی سازمان بسیج کارگری استان در محل اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی  به ریاست مدیر کل اداره تعاون برگزار شد .

اولین جلسه هیات اندیشه ورزی سازمان بسیج کارگری استان در محل اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی  به ریاست مدیر کل اداره تعاون برگزار شد .

فرمانده بسیج کارگر در این جلسه عنوان کرد : در سال جدید مهمترین برنامه این قشر از کارگری پیگیری رونق واحد های تولید است لذا برگزاری یادواره شهدای کارگری و جشنواره تجلیل از نواوریهای بسیجیان کارگر در بخش صنعت از مهمترین برنامه های این قشر برای سال جاری خواهد بود لذا هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری به دنبال ایجاد طرح های نوین در کیفیت بهره وری است .

وی در ادامه این نشست افزود : برگزاری نشست های روشنگرانه در واحد های تولیدی در خصوص اسیب های اجتماعی و بهره وری بالااز دیگر برنامه های این سازمان در واحد های تولیدی سطح استان خواهد بود .

در ادامه رضا اسماعیلی مدیر کل اداره تعاون و ریاست هیات اندیشه ورز بسیج کارگری اذعان کرد : کار هیات اندیشه ورز در سطح استان به عنوان بسیج کارگری سیاست گذاری است و از دیگر نیز اعضا خواسته می شود تا با تمام توان اماده ارائه طرح های خود برای کیفی سازی برنامه های این سازمان باشند .

و ی در پایان خاطر نشان کرد : تبیین سیاست های اجرایی در راستای حمایت از کالا و کارگر ایرانی از زمره وظایف هیت اندیشه ورز در سطح بسیج می باشد و باید تمام موانع در جهت ارائه بهترین کالای کرمانی ایرانی از فکر و اندیشه این هیات اندیشه ورز به کارگران باشند .

انتهای پیام /

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه