اخبار ویژه
در دیدارمسول بسیج کارگران و کارخانجات استان کرمان مطرح شد:

مطالبات کارگران را به جد دنبال خواهیم کرد/ در راه مطالبه حقوق کارگران از شهدا مدد می گیریم

کد خبر : 17069
یکشنبه 31 مرداد 1400 - 23:17

سید روح الله نیکخواه گفت: شهدا همیشه منشا هدایت و برون رفت ازسخت ترین مشکلاتی بوده اند که با نگاه انسانی به تنهایی غیر ممکن بوده اند لذا ما هم با مدد از شهدای قشر کارگری برای رفع موانع تولید و بعضا مشکلات عرصه کارگری تلاش ویژه ایی خواهیم داشت .

 

سید روح الله نیکخواه مسول بسیج کارگران و کارخانجات استان کرمان در راستای احیای تعامل سالانه با نماینده وزارت صمت درسطح استان کرمان دیدار کرد .

این مقام مسئول با حضور در مجموعه سازمان صنعت معدن و تجارت استان با حسینی نژاد مدیر کل صمت شمال کرمان دیدار کرد .

در این دیدار نیکخواه ضمن اعلام مواضع بسیج کارگری گفت : این نهاد خادم ملت بخصوص قشر کارگر است و قصد ندارد با نگاه حزبی و شخصی سازی مسایل از مطالبه به حق کارگران در این عرصه شانه خالی کند و در همین عرصه همراه وزارت صنعت در استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در راه مطالبه حقوق کارگران از شهدا مدد می گیریم، اذعان کرد: شهدا همیشه منشا هدایت و برون رفت ازسخت ترین مشکلاتی بوده اند که با نگاه انسانی به تنهایی غیر ممکن بوده اند لذا ما هم با مدد از شهدای قشر کارگری برای رفع موانع تولید و بعضا مشکلات عرصه کارگری تلاش ویژه ایی خواهیم داشت .

نیکخواه با دعوت از مدیر کل سازمان صنعت برای حضور در تیم اندیشه ورز و عارضه یاب بسیج کارگری, اذعان کرد: ما از شما جهت حضور در تیمی که با نگاه تخصصی به دنبال رفع موانع تولید و مشکلات کارگری است، دعوت می کنیم تا با نظریات تخصصی موانع بعضا قانونی دست و پاگیر را حل و رفع نماییم.

وی با بیان اینکه در عرصه های مختلف بسیج با سازمان صمت در ارتباط است گفت: ما قصد خلط شدن در اقشار چندگانه بسیج را نداریم و تنها به دنبال رفع مشکلات در عرصه کارگران، این قشر پرکار و مظلوم که کمتر به ان توجه شده است، هستیم لذا دست یاری به سوی شما دراز می کنیم و همکار و کمک کار شما در این عرصه خواهیم بود.

 

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه