اخبار ویژه

فرهنگ انقلابی فرمول حل مشکلات اقتصادی

کد خبر : 7455
دوشنبه 14 فروردین 1396 - 09:38

فرمانده بسیج کارگری استان کرمان گفت : مهمترین نقشه دشمن نسبت دادن مشکلات اقتصادی به نظام است لذا برای خنثی سازی این ترفند دشمن از نظر رهبری ، ترویج فرهنگ تولید و مصرف کالای ایرانی است که فرمولی بسیار پر مغز و پر معنا ست .

فرمانده بسیج کارگری استان کرمان به نقشه اقتصادی مطرح شده از سوی رهبر انقلاب در حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) اشاره کرد و گفت : مقام معظم رهبریی مهمترین هدف دشمنان را فشار اقتصادی بر مردم به منظور دلسرد کردن مردم از نظام حمهوری اسلامی ایران دانستند و گفتند ؛مهمترین نقشه دشمن نسبت دادن مشکلات اقتصادی به نظام است لذا برای خنثی سازی این ترفند دشمن از نظر رهبری ، ترویج فرهنگ تولید و مصرف کالای ایرانی است .

حسین باقری  ادامه  داد :  رهبر انقلاب در سخنان خود برای مقابله با ترفندهای شوم اقتصادی دشمن به فرمولی جذاب اشاره کردند و گفتند؛ راه حل رفع مشکلات اقتصادی ترویج فرهنگ انقلابی  ،مدیریت و تحرک پویای انقلابی است ، لذا هرجا که مدیریت انقلابی وجود داشت کارها به جلو پیش رفته اند و هر جا که این فرهنگ را ازیاد برده و یا مدیریتی بی تجرک داشته ایم و غفلت کرده ایم کارها متوقف و یا منحرف شده اند .

وی افزود : در حال حاضر ملت ایران ، مهمترین خواسته خود را در حمایت از مطالبه صریح رهبر انقلاب در سال جاری از مسئولان ،  گماردن مدیران انقلابی در مناصب مختلف تولیدی می دانند لذا رهبر انقلاب نیز در چنین شرایطی است که  توجه همه ی دست اندر کاران تولید اعم از کارگر و کارفرما را به داشتن فرهنگ انقلابی جلب می نماید .

فرمانده بسیج کارگری اذعان کرد : اکنون نباید فراموش کرد که در دوران جنگ اقتصادی بسر می بریم و برای مقابله با این جنگ باید با روحیه جهادی کار کنیم لذا گنجینه ی عظیم « دفاع مقدس » که ملت را در جنگ هشت  ساله پیروز نمود الگوی خوبی برای متولیان و عناصر تولید می باشد.

باقری ادامه داد : هدف  فعلی دشمن نا کارامد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی است ، میدان جنگ در گذشته تنها از راه مرزها و با سلاح نظامی انجام می شد اما اکنون این میدان تغییر کرده و به اقتصاد وارد شده و سنگر های جنگ کارخانه و سلاح این کارزار ،  اچارها و ابزار های تولیدی هستند و رزمندگان  این عرصه کارگران واحد های تولیدی .

و ی ابراز کرد : امروز اقتصاد تبدیل به میدان نبرد شده است راه پیروزی بر دشمن تنها احیای روحیه انقلابی و جهادی در کشور  است و این کار شدنی است و تنها با افراد شجاعی که در مقابل این حربه ها خم بر ابرو نمی آوردند امکان پذیر است نه با افرادی که از ابهت پوشالی یک کشور می ترسند و آن را کدخدا می نامند  .

انتهای پیام /

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه