اخبار ویژه
در حاشیه مراسم 9 دی مطرح شد ؛

شکوه حضور مردم آزاده این سرزمین با قیام سرخ حسینی پیوندی ناگسستنی دارد

کد خبر : 10171
یکشنبه 10 دی 1396 - 10:05

مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کرمان گفت : با نگاهی ژرف در تاریخ ایران اسلامی مشاهده می کنیم که شکوه حضور مردم آزاده این سرزمین با قیام سرخ حسینی پیوندی ناگسستنی دارد و مسلم است که ملّت غیور ایران توهین به شعائر دینی و مقدسات ، بویژه عاشورای حسینی را تحمل نکرده و عاملان بوجود آورنده آن را برای همیشه طرد می کنند .

در 9 دی ماه امسال همه آمده بودند از پیر و جوان ، خرد و کوچک ، زن و مرد ،کارگر و بازاری ، مدیران کارخانه تا مسئولان استانی و اعضای شورای شهرلذا  این حضور همه جانبه نشان از اتحاد وبصیرتی داشت که در پشت علم ولایت قرار گرفته و با بصیرت این نظام خود خواسته مردمی را حفظ خواهند کرد .

در حماسه 9 دی 96 حضور کارگران به همراه مدیران واحد های تولیدی شان  شکوه این حماسه را دو چندان کرده بود ، مدیر کارخانه لاستیک بارز مهندس علی اکبر مشرفی در جمع مردم کرمان در حماسه 9 دی گفت : فتنه خط قرمز نظام است و هرکس بخواهد فکر ایجاد فتنه کند ما و ملت در مقابل آن خواهیم ایستاد .
احمد پور مدیرکارخانه فاستونی آسیا نیز در این روز گفت : کسانی که امروز در این جا جمع شدند همان کسانی هستند که خواص عامند و بصیرت را از هر زمان دیگری بیشتردرک کرده اند و طومار خائنین و فتنه گران را در هم پیچیدند .
رضا اسماعیلی  مدیر کل اداره تعاون استان نیز در بین جمعیت کثیر، گفت : بی شک ،قیام 9 دی  حماسه جاوید ملت غیور ایران اسلامی در دفاع از ارزشهای والای شهدا و  پیروی از ولایت ؛ تمام امید دشمنان اسلام را به یأسی بزرگ تبدیل کرد . آفرین بر این حضور و آفرین بر این بصیرت .

وی افزود : تحلیل این حماسه پر شور نشان می دهد که ملت شکست ناپذیر ایران زمین ، با فهمی وسیع و دیدگاهی جامع و هوشیارانه به اهداف شوم استکبار جهانی و ایادی دست نشانده آنها پی می برد و همچون سدی استوار خروش نا کام آنها را به سکون یأس تبدیل می کند .

اسما عیلی در پایان خاطر نشان کرد : با نگاهی ژرف در تاریخ ایران اسلامی مشاهده می کنیم که شکوه حضور مردم آزاده این سرزمین با قیام سرخ حسینی پیوندی ناگسستنی دارد و مسلم است که ملّت غیور ایران توهین به شعائر دینی و مقدسات ، بویژه عاشورای حسینی را تحمل نکرده و عاملان بوجود آورنده آن را برای همیشه طرد می کنند .

انتهای پیام /

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه