اخبار ویژه
فرمانده بسیج کارگری کل کشور در اولین یادواره شهدای کارگر کرمان مطرح کرد :

شهدا پیام حضرت زهرا در دفاع از حریم ولایت را به خوبی درک کردند و انقلاب اسلامی با جان فشانی آنان پایدار ماند

کد خبر : 10454
جمعه 13 بهمن 1396 - 12:38

سردار کریمی گفت : شهدا به ما این درس را دادند که عصاره دین در ولایت است ، تدوین و تفسیر کننده ولایت است پس جان می دهیم اما دین نمی دهیم لذا دشمنان می خواستند نظام رو نابود کنند و هنوز هم به دنبال نابودی نظام هستند اما هنوز پیام شهدای دفاع مقدس به وسیله مدافعان حرم و ارتش های خودجوش مردمی همچون تیپ فاطمیون ،حیدریون ، زیبنبیون سینه به سینه می گردد تا نظام با اقتدار باقی بماند و پرچمش به دست ولی عصر برسد.

 

اولین یادواره شهدای کارگرکرمان شب گذشته در بوستان پارک مادربا حضور فرمانده بسیج کارگری کشور ،سردار مطهری جانشین سپاه ثارالله کرمان نماینده مردم کرمان در مجلس خبر گان و مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی و خانواده های شهدای کارگر کرمان  برگزار شد .

سردار کریمی مسئول بسیج کارگری کل کشور در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و گفت : این یادواره در شرایطی برگزار می شود با سه نقطه مهم تلاقی یافته است و آن پیوندی عمیق بین حرکت این شهدا،۱۲ بهمن سالگرد ورود امام خمینی به ایران  و ایام الله فاطمیه وجود دارد .

وی با اشاره به منویات پیامبر(ص) در خصوص فاطمه گفت : زهرای اطهر سراسر وجودش ایمان است لذا پاره تن من است و هر که اور ا آزار دهد مرا آزده است لذا  با این اوصاف یک سئوال مهم مطرح می شود که مگه شیراسلام و فاتح خیبر درخانه نبود ؟ چرا فاطمه اطهر برای باز کردن درب بر روی مشرکان رفت ؟؟ لذا امشب برای این سئوال که چرا فاطمه درب را برای ارازل باز کرد پاسخ داریم و این پاسخ به انقلاب هم ارتباط دارد .

سردار کریمی ادامه داد : فاطمه دختر پیامبراست اودین مداری قهار است لذا می داند امیر المومنین الان امام است و من امت امام محسوب می شوم و کسانی که درب را می زنند و با علی کار دارند هدفشان مشخص است ضربه به امام امت  لذا مسئله دفاع از حریم ولایت و امامت ، اولویت داشته واز اوجب واجبات است .

وی د رادامه اذعان کرد : اگر قرار بود علی ابن ابی طالب دست به شمشیر ببردبی شک ۵۰ نفر را هم می توانست در لحظه به درک بفرستد ، اما به سفارش رسول الله که فرموده بود ای علی  اگر می خواهید اشهد ان محمد رسول الله و علی ان ولی الله در بین مردم باقی بماند باید صبر و استقامت کنید و علی به وصیت پیامبر توجه کرد و فاطمه هم در حد توان از ولایت دفاع کرد

در آیه قدس خداوند به پیامبر امر می کند که :یا ایها الرسول بلغنا انزل الیک ، ای پیامبر اگر از علی تبلیغ نکنی و اورا به عنوان امام معرفی نکنی رسالتت کامل نمی شود لذا در غدیر باید علی معرفی می شد وگرنه  عملکرد پیامبر تایید شده نبود.

سردار کریمی ادامه داد : بدون حاکمیت و نظام نمی شود رسالت و اصلاح را انجام داد ، پیامبر ۱۳ سال در مدینه تلاش کرد اما موفق نشد ومجبور شد مکه را ترک کند در مکه این کار را به انجام برساند زیرا تشکیل و ایجاد نظام اسلامی از اوجب واحبات بود برای امر رسالتش  لذا در مدینه با حرکت جهادی و تلاش فوق العاده نظام الهی بر مبنای اسلام شکل گرفت و مرتب قوی تر از گذشته شد اما این حکومت اسلامی تنها ۹ سال طول کشید .

 

وی تاکید کرد : علی الرغم اعلام علی اما این نظام بعد از رحلت پیامبر متلاشی شد وعلی باید زنده می ماند تا این نظام را دوباره بهبود ببخشد تا به اوامر و نواهی خداوند بپردازد  اما در ثقیفه حق علی را غصب کردند و  ۲۵ سال علی را خانه نشین کردند وقتی ظلم و ستم و طغیان به اوج رسید مردم دوباره روبه علی کردند و خواستند اوضاع را سامان دهد .

 

مسئول بسیج کارگری ادامه داد: امام علی با خواست مردم، نظام اسلامی را دوباره احیا و  شکل داد اما این نظام هم  تنها ۵سال طول کشید،  عدالت ، صداقت و اقتدار علی را نتوانستند تحمل کنند لذا شروع به برنامه ریزی کردندو درصدد قتل وی در ماه رمضان بر سر سجاده برآمدند .

سردار کریمی یاد اور شد : حضرت علی را در حین نماز به شهادت رساند و دوباره نظام تازه تاسیس الهی علی را هم نا بود کردند و هر ۱۱ امام را به شهادت رساندند و اجازه ندادند نظام الهی برای بار سوم احیا و مستقر شود اما در ۲۲ بهمن ۵۷ این نظام الهی توسط امام خمینی با کمک و همت بالای این ملت بزرگ به نام نظام جمهوری اسلامی را در ایران مستقر شد و الان در دهه فجر ۳۹ سال از عمرش می گذرد و هر روزنهال امام راحل قوی تر از گذشته گردیده است .

وی با اشاره به این نکته که ؛ ملت ایران همه مدیون شهدا هستند لذا چرا تا زنده ایم همه مدیونیم  ؟؟ گفت :پیغمبر معصوم بود و علی  و سایر11 دیگر امام نیزمعصوم بودند چرا موفق نشدند لذا قصد نداریم شان امام خمینی را فراتر از معصوم و یا هم ردیف انان قرار دهیم بلکه به علل پایداری این نظام قصد توجه داریم  لذا سئوال ما این است ؟ چرا نظام جمهوری اسلامی که نهالش اکنون به درخت تبدیل شده اما دولت های قبل با حضور معصوم از بین رفتند وچرا با رحلت امام انقلاب از بین نرفت  زیرا راس این چراها رهنمود های ولایت فقیه ، شهدای انقلاب و ایثارگران هستند .

سردار در ادامه گفت : شهدای بالاترین و والاترین سرمایه وجودی خودشان را دادند تا انقلاب زنده بماند لذا اگر در زمان پیامبر و حضرت علی (ع) اگر فقط نیمی از شهدای امروز و چنین ملتی در زمان علی بود اجازه می دادند که علی امام امت با چاه درد و دل کنند و یا نظام او نابود شود ؟

وی افزود : ملت بزرگوار و پدران و مادران شهدا و همسران انان بودند که جگر گوشه های خود را روانه جبهه کردند تا از انقلاب نوپای امام دفاع کنند و لذا همچون زهرا که به آنها یاد داده بود عمل کردند و الگوی دفاع از حریم ولایت شدند .

 

سردار کریمی به  حسینی شهید مدافع حرم کرمانی اشاره کرد و گفت : شهدا بصیرند شهید حسینی در وصییت نامه خود گفته بود ، دفاع از حریم امامت و ولایت جعرافیا نمی شناسد ، لذا ننگ بر آن هایی که در اوج درگیری های سپاه اسلام در سوریه با تکفیری ها ،این حلقوم کثیفشان را باز می کردند و می گفتند؛ سوریه به ما ربطی ندارد این احمق ها سوال می کنند چرا ایرانی تو سوریه بجنگد تا کشته شود لذا کاملا مشخص است که  پیام زهرای اطهر و شهدا را در دفاع از حریم ولایت به درستی در یافت نکردند.

مسئول بسیج کارگری تاکید کرد : بهترین سلام ها نثار خانواده های گرانقدرشهدا، این عزیزان که جوان خود را هدیه کردند و این جوان جان عزیزش را فدا کرد تا نظام الهی زنده بماند و انشاءالله بدست صاحب اصلی یعنی امام زمان برسد تا حکومتی را که پیامبر و امام علی پایه گذارند و امام راحل تجدید کرد را کامل و مستحکم نماید .

سردار کریمی خاطر نشان کرد : شهدا به ما این درس را دادند که عصاره دین در ولایت است ، تدوین و تفسیر کننده ولایت است پس جان میدهیم اما دین نمی دهیم لذا دشمنان می خواستند نظام رو نابود کنند و هنوز هم به دنبال نابودی نظام هستند اما هنوز پیام شهدا به وسیله مدافعان حرم و ارتش های خودجوش مردمی سینه به سینه می گردد تا نظام با اقتدار باقی بماند و پرچمش به  دست ولی عصر برسد ، زیرا امام زمان باید نظام پیامبر و علی را کامل کند و ملت فهیم ایران در حال مهیا کردن این زمینه است .

انتهای پیام /

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه