اخبار ویژه
اولین تولید کننده رینگ الومینیوم در رفسنجان ، مطرح کرد :

شعار ، ایجاد اشتغال پایدار اولویت اصلی است

کد خبر : 9678
دوشنبه 29 آبان 1396 - 10:49

علی احسان مدیر عامل کارخانه اروند چرخ رفسنجان گفت : زمانی در ایران تنها شعار مرگ بر آمریکا شعار بود ، زمانی مرگ بر اسرائیل و جنگ جنگ تا پیروزی شعار بود الان علاوه بر اینها باید شعار اشتغال در اولویت قرار بگیرد زیرا این شعار در وضعیت فعلی ثوابش از هر شعاری بالاتر است .

علی احسان مدیر عامل کارخانه اروند چرخ رفسنجان ، گفت : زمانی در ایران  تنها شعار مرگ بر آمریکا شعار بود ، زمانی مرگ بر اسرائیل و جنگ جنگ تا پیروزی شعار بود الان علاوه بر اینها باید شعار اشتغال در اولویت قرار بگیرد زیرا این شعار در وضعیت فعلی  ثوابش از هر شعاری بالاتر است ،

وی افزود  : اکنون ایجاد شغل پایدار برای جوانان موجبات افزایش امنیت ایران  اسلامی را بالا خواهد برد .

احسان ادامه داد : در حال حاضر کارخانه اروند چرخ رفسنجان درطول شبانه روز به تعداد 1800 حلقه رینگ آلومینیوم تولید می کند و  به لطف پروردگار طرح توسعه این کارخانه  نیز در دست احداث است .

مدیر عامل اروند چرخ رفسنجان ، ضمن اشاره به بی مهری اخیر برخی بانک ها نسبت به واحد های تولیدی  اذعان کرد : طرح توسعه ایی کارخانه اروند چرخ که اکنون درمراحل پایانی است ، مقرر بود تا در 4 ماهه گذشته یعنی اواخر خرداد ماه  افتتاح و به بهره برداری برسد اما متاسفانه با کم لطفی های موسسات مالی و بانک ها با عدم اجرای مصوباتشان سبب تاخیر در راه اندازی این خط تولید گردیدند .

وی عنوان کرد : گرچه کم لطفی بانک ها و موسسلت مالی برنامه طرح توسعه واحد تولیدی اروند چرخ را چند ماهی به تعویق انداخت اما ما دست از کا رنکشیدیم  این طرح را پیش بردیم و امیدواریم که به لطف پرودگار و تحت هر شرایطی ظرفیت 20 تا 30 روزه آینده خط تولید خود را راه اندازی و تولید خود را  به 6 هزار حلقه رینگ الومینویم در روز افزایش دهیم .

احسان ضمن بیا ن این مطلب که اولین تولید کننده رینگ الومینیوم در ایران هستیم ، گفت : این و احد تولیدی بالغ بر 400  کارگر دارد که همه از نیروهای  بومی و شاداب  رفسنجان هستند و  از ابتدای سال جاری نزدیک به 50 نفر نیرو را تحت عنوان کاروز جذب کرده و تا انتهای سال جاری این رقم به 110 نفر خواهد رسید .

مدیر عامل اروند چرخ به وضعیت تولید اشاره کرد و گفت : در حال حاضر توانسته ایم تمامی تحریم های ظالمانه اقتصادی را به  فرصت تبدیل کنیم و الحمدالله از واردات شمش خارجی بی نیاز گشته ایم و اکنون صد درصد مصرف شمش ما داخلی است .

کار آفرین برتر سال 95 ، به میزان صادرات این واحد تولیدی نیز اشاره ای کرد و افزود : میزان صادرات ما وابسته با صادارت خودروی داخلی است به این شکل که هر خودرویی از ایران صادر شود زیر این ماشین رینگ اروند چرخ قرار دارد .

احسان به برجام نیز اشاره کرد و افزود : امیداواریم برجام  و اثرات آن در خانواده های ایرانی خود را هر چه بیشتر نشان دهد متاسفانه هنوز بانک های خارجی آنچنان که باید با واحد های تولیدی همکاری نمی کنند گرچه  مراودات بانکی از قبل اندکی بهتر شده است .

مدیر عامل اروند چرخ اعلام کرد : در راستای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه یک سری کمک های نجات ارسال شده است اما تمام تمرکز اروند چرخ بر تعمیر و ساخت  تعدادی از خانه های ویران شده در این استان خواهد بود .

انتهای پیام /

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه