اخبار ویژه
مدیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی کرمان مطرح کرد؛

سه روستای تکاب،نرگسان و ناصریه پایلوت محرومیت زدایی در کرمان

کد خبر : 8427
شنبه 24 تیر 1396 - 12:23

مدیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان کرمان گفت : سه روستای تکاب شهداد ، ناصریه ریگان و نرگسان عنبر آباد نمونه و پایلوت محرومیت زدایی و توانمند سازی انتخاب شده اند لذا امیدواریم با برنامه ریزی و اقدامات شایسته به این هدف که زدودن محرومیت از چهره این سه روستا است برسیم .

به گزارش "خبرنگار بسیج کارگری "  شورای عالی قشر بسیج کارگری استان به ریاست مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در محل سالن ایثار این اداره برگزار شد .

 

 

در ابتدای این جلسه فرمانده بسیج کارگری استان که سمت دبیری این جلسه را بر عهده داشت  ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیران و اعضای شورای عالی قشر کارگری گفت : دو وظیفه مهم بسیج کارگری در سال جاری بر پایه محرومیت زدایی و رفع موانع تولید با برگزاری کارگاه هم اندیشی مدیران عرصه تولید و صنعت می باشد.

 

 

وی ادامه داد : در بخش محرومیت زدایی سه روستا به عنوان پایلوت انتخاب شده است ، لذا مسئولین را در یک اردوی جهادی به این روستا ها خواهیم برد تا محرومیت را از نزدیک دیده و نیازهای آن سنجیده شود و برای رفع این مشکلات اقدامات لازم صورت گیرد .

 

 

باقری افزود : برای کارگاه رفع موانع تولید نیز فعالیت های گسترده ایی از سوی دو قشر کارگری و اصناف صورت گرفته است و نتیجه این امر بازدید از ۴۰ کارخانه و کارگاه تولیدی در سه ماهه ابتدای سال جاری است و اساس کار هم بر پایه این واحد های تولیدی است که کوچک و متوسط هستند زیرا مشکلاتشان سریعتر قابل رفع شدن میباشد .

 

 

وی در پایان خاطر نشان کرد : بسیج زمینه و بستر ساز بیان مشکلات از سوی کارفرمایان و رساندن صدای آنان به مدیران استانی است.

 

 

در ادامه رسول فرد مدیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی در کرمان گفت: سه روستای تکاب شهداد ، ناصریه ریگان و نرگسان عنبر آباد نمونه و پایلوتمحرومیت زدایی انتخاب شده اند لذا امیدواریم به این هدف که محرومیت زدایی در این مناطق باشد برسیم .

 

 

وی اهداف این قرار گاه را در ۵ حوزه تشریح کرد و گفت : هدف محرومیت زدایی در ۵ حوزه ، آموزش ، زیر ساخت ، سلامت ، فرهنگ و تبلیغ و توانمند سازی مردم  این مناطق است لذا امیدواریم به این سخن امام راحل که گفتند امید است روزی رسیدگی به امور مستضعفان از اولویت های اصلی نظام اسلامی باشد  ، برسیم  و در ایران منطقه محرومی وجود نداشته باشد .

 

 

فرد در پایان خاطر نشان کرد : تا سند چشم انداز ۱۴۰۴ پیش بینی شده است که ۱۰۰۰ دهستان و نقطه محروم شناسایی و برای رفع محرومیت در این مناطق در ۵ حوزه زیر ساخت ، آموزش ، سلامت، فرهنگ و تبلیغ و توانمند سازی مردم بتوان اقدامات شایسته ای و در خور مردم صورت داد .

 

 

 

انتهای پیام /

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه