اخبار ویژه

سنگر بوسه واقعی بر دستان کارگران را ایجاد خواهیم کرد

کد خبر : 16949
سه شنبه 22 تیر 1400 - 00:52

پیش از ظهر امروز جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان کرمان در سالن فجر اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با حضور مقامات استانی برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این واحد از جامعه تولید استان گفت: در زمان جنگ اکثرا جوانان که تعلقات دنیای کمتری داشتند دفاع مقدس را شکل دادند و رهبری کردند لذا در این زمان تنها قشری که با تمام متعلقات دنیای اعم از همسر و فرزند و شغل ثابت از استان کرمان در این سنگر ها حاضر شدند لذا جامعه کارگری بیش از هر قشر دیگری داعیه دفاع از کشور را دارد.

وی افزود: در استان کرمان 134 شهید فقط از شرکت ذغال سنگ کرمان بوده است کسانی که سختی را یا چشم خود می دیدند اما تکلیف خود را در حضور در جبهه ها دانستند واکنون نیز اچار بدستان استان و کسانی که در کف میدان نبرد سنگر تولید را حفظ کرده اند همین قشر خدوم و زحمت کش هستند .

اسماعیلی ادامه داد: در بسیج کارگری همیشه کار برای انجام دادن و خدمت کردن هست اکر بسیج کارگری بخواهد فقط در عرصه نواوری می تواند بکسال کار جهادی و خوراک خدمتی داشته باشد که امید واریم با ورود برادر نیکخواه این مهم که از قبل ریل گذاری شده است به نحو احسنت اجرایی شود.

دوالعلی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله کرمان در ادامه این مراسم در جایگاه سخنران گفت: با توجه به نیازی که در همه اقشار بخصوص قشر کارگری در سطح کارخانجات استان احساس می شد فرد جدیدی مهرفی شده است که پیشران هدف گذاری افراد قبلی است لذا هم علاقه مندیم از نظریات  جامعه کارگری استفاده کتیم در رشد و توسعه سنگر تولید و هم با تعامل و هم افزایی قدمی  به سوی رشدبرداریم.

وی افزود: یکی از قشرهایی که سابقه دار در کل دنیا است و شاید در کشورهای دیگه سابقه خدمت بسیبجی نداشته  اما نوعی انسجام دارند که این قشر را خواسته و راهبری کرده است مسله جمعی نگری و بسیج است لذا  صنوف کارگری و بسیج  همیشه در راس بوده اند ، ذر بسیج کارمندی مداحان و مهندسین شاید این میزان اثر گذاری را شاهد نباشیم .

این مقام مسئول ادامه داد: استفاده بسیج کارگری در استفاده حداکثری  از ظرفیت های معدنی و برگزاری شیفت های ایثار  و تعامل کارگری و کارفرمایی نشان می دهد که توان د راین قشر هست و چقدر نزدیک به دستاوردها و آرمان های انقلاب است لذا ما از قشر زحمت کش کارگر انتظار بصیرت و رویکرد حل مشکل داریم.

دوالعلی اذعان کرد: قشر کارگری از اقشار متفکر باید محسوب شود تعامل بین مدیریت صنعت و دانشگاه یک سمت آن کارگران و نیروی کف کار هست رویکردی که از اهداف بسیج کارگران و کارخانجات بوده ایجاد هیت های  اندیشه ورز بوده است لذا تعامل سپاه و اداره تعاون خوب بوده است اما قانع کننده نیست و باجابجایی هر مسولی هیچ تغییری  در نقشه راه و راهبرد تعیین شده ایجاد نمی شود.

تیکخواه فرمانده جدید بسیج کارگری در ادامه گفت : در سنگر های زیادی خدمت کردیم آخرین سنگری که داشتیم راهیان نور و اردویی سپاه بوده که نزدیک به 8 هزار میهمان  را با کمک  کارخانه های بزرگی چون لاستیک بارز و ذغال سنگ از میهمانان حاج قاسم را اسکان دادیم لذا همه کارهای ما با روحیه جهادی و کمک جامعه کار و تولید پیش خواهد برد. وی به منوبات امام راحل اشاره کرد و گفت : امام فرموندن او(خدا)  مقلب القلوب است و این شما مردم بودید که کار را انجام دادید و انقلاب را  پیش بردید لذا اکنون اقتصاد در دستان جامعه کار و تولید است و ما بنا داریم  دست یکایک کارگران را که مصداق عملی رفتار پیامبر اسلام در  بوسه بر دستان کارگر است ما نیز بر دست تک تک خادمان جامعه کارگری بوسه  می زنیم و امیدواریم بتوانیم راهی را که اثر گذار هست در جامعه پی بگیریم.

تیکخواه در پایان خاطر نشان کرد: همچون  راهبردی که در اجرای ستاد اربعین و ستاد اسکان در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی  رهبری و دنبال شده است در این عرصه نیز سنگر بوسه بر دستان کار گران را شکل خواهیم داد به حول و قوه الهی . انتهای پیام / طهماسبی

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه