اخبار ویژه
همزمان با ایام الله دهه فجر صورت گرفت؛

دیدار مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان با سرپرست اداره کل تعاون کرمان

کد خبر : 17846
شنبه 30 بهمن 1400 - 09:49

سید روح الله نیک خواه مسئول بسیج کارگری استان کرمان با محمدرضا مصباح به‌عنوان سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان که به تازگی بر این مسند نشسته است، دیدار کرد.

به گزارش "کارگران کرمان "سید روح الله نیک خواه مسئول بسیج کارگری استان کرمان با محمدرضا مصباح به‌عنوان سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان که به تازگی بر این مسند نشسته است، دیدار کرد.

 

سید روح الله نیک خواه گفت: حضور مدیر جدید را مبارک می داریم و امیدواریم در تعامل با بسیج کارگری رهرو مدیر کل قبلی بوده و حرکت سازنده ایی را آغاز کنید.

 

وی ادامه داد: الحق و الانصاف رضا اسماعیلی مدیر کل قبلی هم ارتباط مستقیم و خوبی با ما داشت و هم پل ارتباطی خوبی با بسیج کارگری و سپاه در واحد های تولیدی برقرار کرده بود.

نیک خواه ا با بیان اینکه  امیدواریم در تعامل با بسیج کارگری از مدیر کل قبلی پیشی بگیرید، گفت: با این تعامل مشکلات بسیار خوب رصد و دنبال می شود و مدیر قبلی  نقش خوبی را در کنترل اعتصابات و تحصنات ایفا کرد و امیدواریم همانگونه که قبلا بوده این ارتباط تداوم داشته باشد.

وی افزود: ما نزدیک به 4 ماه است  با اداره تعاون کار کرده ایم و خدمات خوبی صورت گرفته است بنابر این متوقع هستیم که طرح طبقه بندی مشاغل را اجرایی کنید زیرا با رصدی که داشته ایم 80 درصد از علت ها  در زمینه  اعتصابات،  عدم اجرای این طرح بوده است.

نیکخواه اذعان کرد: گرچه با زیاده خواهی کارگران هم موافق نیستیم و بلگه گاهی لازم است در جایی که از تحصنات قصد سواستفاده هایی هست هم نیز باید جلوگیری شود.

وی ادامه داد: در مبحث شوراهای کارگری شاهد بوده ایم که برخی از نمایندگان این شورا ها که منتصب به اداره تعاون هستند  نماینده نیز محسوب می شوند عملا تک رو بوده و طبق قوانین اداره تعاون قدم بر نمی دارند و در مبحث شورای کارگری شاهد بوده ایم که بعضی از شوراها با اداره کار همکاری نمی کنند و  خود سبب ایجاد مشکلات هستند.

 

انتهای پیام/ طهماسبی

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه