اخبار ویژه
رییس کارخانه لاستیک؛

در طول سه سال گذشته یازده درصد کاهش مصرف انرژی را داشته ایم

کد خبر : 903
سه شنبه 2 دی 1393 - 15:56

مشرفی رییس کارخانه لاستیک بارز گفت: در طول سه سال گذشته یازده درصد کاهش مصرف انرژی را داشته ایم

به گزارش بسیج کارگری کرمان به نقل از کارگران کرمان،مشرفی رییس کارخانه لاستیک بارز گفت:  زمانی که سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد ما متوجه شدیم چندین سیاست عظیم را قبلا انجام داده بودیم و سعی خواهیم کرد بقیه برنامه ها را که تا الان نتوانسته بودیم انجام دهیم و در حیطه کاری ما بوده است را در دستور کار قرار دهیم.

وی ادامه داد:گخوشبختانه امروز در زمینه بهره وری که  یکی از ارشادات مقام معظم رهبری در ابلاغ سیاست  کلی در اقتصاد مقاومتی بوده است امروز در کارخانه ما نمود بسیار خوبی دارد و امروزه بهروری کارخانه در قسمت های مختلف که ماشین آلات ما به روز شده است با بهره وری های خوب و بزرگ دنیا برابری می کند .

مشرفی گفت: ما الان می توانیم با کارخانجات آسیای جنوب شرقی و اروپایی رقابت کنیم.

رییس کارخانه لاستیک بارز گفت: برای تکیه بر دانش داخلی که بسیار  مسئله  مهمی است  ما توانستیم  یک مرکز تحقیقات بسیار خوبی در کارخانه خود ایجاد کنیم که نزدیک به 70 نفر کارشناس و خبره کار مشغول به کار هستند و وسایل بسیار خوب آزمایشگاهی و تحقیقاتی خریداری شده است و امروز بر نیروی انسانی و آزمایشگاه های خودمان تکیه کرده ایم .

وی افزود :امروزه شرکت کنتینات های آلمان از ما از نظر تکنولوژیکی حمایت نمی کند و ما فقط با تکیه بر توان خودمان این کار را داریم انجام می دهیم و این امر باعث افتخار بسیار بزرگی برای استان و کشورمان شده است.

مشرفی در رابطه با کاهش مصرف انرژی گفت:  :در طول سه سال گذشته یازده درصد کاهش مصرف انرژی را داشته ایم .

وی خاطر نشان کرد: تقریبا 25  درصد مصرف بازار ایران و 40 درصد تولید داخلی را کارخانه ما تامین می کند.

رییس کارخانه لاستیک بارز در پایان گفت: امیدواریم اقتصاد مملکت ما با تکیه بر داخل و نگاه به بیرون و رشد های صنعتی اقتصادی و استفاده از استعدادهایی که در کشور نهفته است روزبه روز راه ترقی خودش را پیش بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه