اخبار ویژه
در حاشیه بازدید از کارخانه کییک و کلوچه مطرح شد ؛

حمایت همه جانبه مسئولین در فروش راه جذب 60 کارگر را برای ما باز خواهد کرد

کد خبر : 8037
دوشنبه 1 خرداد 1396 - 11:39

کامیاب مدیر کارخانه کیک و کلوچه گفت : بزرگترین مشکلات ما د رعرصه تولید رانت مواد اولیه ، ویژه خواری مسئولین ، بروکراسی های اداری ، سود بانکی بالا است لذا اگر این مشکلات مرتفع شوند بی شک توان جذب 60 نفر را خواهیم داشت ، اما د رحال حاضر 5 ماه مغعوق حقوق داریم

فرمانده بسیج کارگری به همراه فرمانده قشر بسیج اصناف استان کرمان از کارخانه تولید کیک و کلوچه کامیار واقع در شهرک صنعتی  بازدید کرد ، در این بازدید یک روزه مدیر کارخانه ضمن خیر مقدم به فرماندهان بسیج دو قشر ا زمشکلات فرا روی خود در کارخانه گفت .

کامیاب مدیر کارخانه کیک و کلوچه گفت : بزرگترین مشکلات ما تامین مواد اولیه برای تولید است  زیرا ما هنوز نتوانسته ایم به طور مستقیم جواز خرید ارد و شکر را از کارخانه ها به قیمت دولتی بخریم .

وی ادامه داد : ما برای خرید آرد باید مجوز نانوایی ببریم تا بنوانیم از قیمت دولتی آرد استفاده کنیم و برای خرید شکر باید ماهها در بورس منتظر بمانیم و هر با رهم باید 100 میلیون خرید کنیم د رحالی که تنها 25 میلیون نیاز سالانه ماست .

کامیاب افزود : تسهیلات بانکی که  دریافت کرده ایم  کمر ما را شکسته است تا جایی که هرچه سود کسب می کنیم را باید به بانک و تامین اجتماعی بپردازیم لذا توان پرداخت حقوق کارگران خود ار نداریم نزدیک به 5 ماه است حقوق کارگرانمان به تعویق افتاده ومجبور شده ایم آنان را به صورت روز مزد ان هم به صورت  یک روز در میان به کا رگیری کنیم .

وی اذعان کرد : در حال حاضر دستگاه تولید کلوچه ما به ارزش 120  میلیون تومان در سال 87 ، خوابیده است زیرا توان تولید و بسته بندی نداریم لذا به فروش محصول به صورت فله روی اورده ایم زیرا اگر بسته بندی کنیم باید مجوز پخش بگیریم ، این امر خیلی خنده دار است که قناد و کارگاه شیرینی پزی حق توزیع بدون مجوز را دارد اما کارخانه تولید کیک و کلوچه از این قائده مستثنی است و حق توزیع ندارد .

این تولید کننده افزود : روزانه نزدیک به 300 کیلو تولید داریم که ان تنها 20 درصدظرفیت تولید ماست لذا اگر حمایت شویم و فروش کارخانه بالا برود بی شک به ازای خرید هر یک فر می توانیم 5 نفر را استخدام وهر بار 300 کیلو نیز به تولید بیافزاییم.

وی د رپایان خاطر نشان کرد : مسئولین استانی هم با ما همکاری نمی کنند به طور مثال آموزش و پرورش از ما خرید می کند اما چک بی محل میدهد و باید به دنبال پول خود بدویم و هنوز به ما بدهکار است ، گرچه ما حاضریم حتی کیک غنی شده بفروشیم اگر اموزش و پرورش استان با ما همکاری نماید .

شایان ذکر است که این تولید کننده با اجرای فرامین اقتصاد مقاومتی توانسته است هم د رطراحی فر های پخت صاحب ایده شود و البته بتواند دمای درون فر ها را یکسان سازی کند که زمان پخت را از 15 به 8 دقیقه کاهش دهد و کیک کوچک 250 گرمی تولید کند که بسیا رمورد استقبال مصرف کننده واقه شده است .

در پایان این تولید کننده با طرح فرغون پسته قصد دارد دیگر کارگرانش را که در عرصه تولید کیک بیکار هستند را در عرصه تولید فرغون پسته که خود صاحب امتیاز آن محسوب می شود  را جذب کند و با تمام قوا کارگربا تجربه اش  را حفظ نماید .

انتهای پیام /

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه