اخبار ویژه
فرمانده بسیج کارگری استان کرمان:

تکریم شخصیت و تامین امنیت شغلی کارگران قطعه گمشده پازل سود آوری واحد های تولیدی است

کد خبر : 7904
چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 - 11:12

فرمانده بسیج کارگری استان کرمان گفت : فرمایشات مقام معظم رهبری در روز جهانی کار و کارگر به منزله چراغی برای روشن شدن مسیر راه کار و تولید ، کار فرمایان و کارگران است که باید این منویات را به صورت مستمر مورد استفاده قرار دهند ، یک اصل کلی که در تمامی واحد های تولیدی وجود دارد مسئله سودآوری است که این امر تنها با تکریم و تامین حس امنیت شغلی ایجاد خواهد شد ، زیرا این اوامر رهبری نقش کلیدی در پازل سود آوری کارخانه ها بازی خواهد کرد .

به گزارش خبرنگار بسیج کاری ؛حسین باقری فرمانده بسیج کارگری استان کرمان در مصاحبه با " کارگران کرمان "در خصوص سخنان رهبر انقلاب در جمع کارگران نمونه سراسر کشور  ، گفت : رهبر انقلاب در این فرمایشات به نکات بسیار ارزنده ایی اشاره کردند که از جمله می توان به اهمیت کار ، کارگر ایرانی و وظیفه کارفرمایان در قبال کارگران استناد کرد .

 

 

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در خصوص کارگر و کار ایرانی گفتند ؛کارگران ستون فقرات تولید و اقتصادند ،محور و اساس کار و تولید ، کارگرانند ، لازمه اقتصاد مستقل و پیشرفته توجه به کارگر است  زیرا اگر به دنبال پیشرفت اقتصاد باشیم باید اقتصاد مقاومتی را در کشور محقق کنیم باید به کارگر توجه ویژه ای داشته باشیم .

 

 

باقری به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص تکیه بر کارگر ایرانی اشاره کرد و گفت : همراهی کارگران با نظام ازهمان اوایل  انقلاب شکل گرفته است لذا این افتخاری است که در کارنامه کارگران متدین و زحمت کش ایرانی  ثبت و ضبط شده است ،لذا کسان و یا گروه هایی سعی می کنند از وجود این قشر زحمتکش و دلسوز انقلاب بهره برداری سیاسی کنند .

 

 

وی ادامه داد : برخی گروه های سیاسی در کشور های مختلف جهان  به دنبال سوء استفاده از کارگران برای  بدست آوردن متامع شخصی خودشان هستند ، اما کارگران کشور مان ایران همواره به صورت دشمن ، در این عرصه سیلی زده اند و در این نکته که جانب نظام را بگیرند  یا جانب دشمن را  ، همواره کارگران از نظام جانبداری کرده اند .

 

 

فرمانده بسیج کارگری کرمان به جانبداری کارگران از نظام اشاره کرد و گفت : این بزرگترین افتخار کارگران ایرانی است که جانب دارانه از نظام دفاع کرده و پای ارزش های آن ایستاده اند و در کارنامه شان  مدال های افتخار ثبت شده اند.

 

 

حسین باقری به منویات رهبر انقلاب در خصوص وظایف کارفرمایان اشاره کردو اذعان داشت: تامین معیشت کارگران یک وظیفه اساسی و بر عهده کارفرمایان است لذا باید مورد توجه قرار گیرد ، از بزرگترین دغدغه کارگران عدم امنیت شغلی است که با ید با تکریم  و شخصیت دادن به کارگران همراه شود و کارفرمایان باید این امر را مورد عنایت جدی قرار دهند .

 

 

وی  تصریح کرد : اگر کارفرمایان به امنیت شغلی و تکریم شخصیت کارگران اهتمام ورزند بی شک محصول این تامین امنیت رسیدن به رونق تولید وایجاد اقتصادی شکوفا و بهره وری بالاتر در کار خواهد بود و کارگر احساس خستگی و خمودگی نیز در هنگام فعالیت تولیدی نخواهد داشت و کار را با نشاط و شادابی انجام خواهد داد .

 

 

فرمانده بسیج کارگری کرمان در پایان خاطر نشان کرد : فرمایشات مقام معظم رهبری در روز جهانی کار و کارگر به منزله چراغی برای روشن شدن مسیر راه کار ، کار فرمایان و کارگران است که باید این منویات را به صورت مستمر مورد استفاده قرار دهند و یک اصل کلی که در تمامی واحد های تولیدی وجود دارد مسئله سوداوری است که تنها با تکریم و تامین حس امنیت شغلی ایجاد خواهد شد زیرا این اوامر رهبری نقش کلیدی در پازل سود اوری کارخانه ها بازی خواهد کرد .

 

 

 

انتهای پیام/م

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه