اخبار ویژه
در بازدید یک روزه از فولاد بردسر مطرح شد ؛

توسلات کارگران و مدیران فولاد بردسیر تولید را دو چندان کرده است

کد خبر : 8922
دوشنبه 13 شهریور 1396 - 12:52

مهندس عکاف زاده مدیر کارخانه فولاد بردسیر گفت : مایه برکت و رشد این کارخانه روح ائمه اطهار و عنایت ویزه حضرت زهرا(س) می باشند و سبب شده است که تا کنون هیچ وقت چرخ این کارخانه از حرکت نایساد لذا رمز موفقیت این کارخانه در توسلات کارگران ومدیرانش به ائمه اطهار بوده است .

فرمانده بسیج کارگری استان کرمان در جمع اعضای حقله صالحین بسیج کارخانه فولاد بردسیر کرمان  ، گفت : شهید حججی نمونه بارز ولایت مداری است و اکنون تبدیل به یک الگو برای نسل جدید شده است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک حجت برای مردم مسلمان جهان به شمار می رود . 
حسین باقری افزود : اکنون در زمانه ایی به سر می بریم  که  برخی اعتقاد  داشتند به دلیل جنگ نرم و حجمه ظلمت ها دیگر ظهور شهیدانی چون  باکری   و همت ها امکان پذیر نمی باشد در حالی  که شهید حججی قهر مان با شهادت خود این فرضیه را باطل و حجت خدا برای همگان  شد .
 وی به منویات رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت : شهادت شهید حججی نکات ارزنده و مثال زدنی بسیاری چون ، بصیرت ، زمان شناسی از سخنان وی بارز و اشکار بود زیرا در جایی بیان می کند که می رویم تا خرابه های شام تکرار نشود لذا این امر نشان از اوج بصیرت و اگاهی این شهید از وضعیت جدید زمانه است .
فرمانده بسیج کارگری ، افزود : شجاعت وصف مردان خداست و این شجاعت از چشمان ارام این شهید به لنز دوربین داعشی های ملعون کاملا مشهود بود عکس شهید حججی  ارام در کنار داعشی ملعونی که اظطراب  و ترس و وحشت از چشمانش بیرون زده بود مایه  اوج افتخار ایران شد  که چنین مردان خداجویی را پرورش می دهد .

باقری اذعان کرد : عکس به یاد ماندنی شهید حججی  حق و باطل را در یک قاب جمع کرد و این عکس نشانه ایی است برای شجاعت ایران در برابر ژنرال های امریکایی و انگلیسی که درهنگام  دستگیریشان توسط سپاه از ترس اشک بر چشمانشان جاری بود ،این ارامش و شجاعت شهید حججی به همگان نشان داد ایرانی برای دفاع از اهل بیت هیچ ترس و وحشتی ندارد و با اعتقاد کامل به جهاد و با چشمی بصیر و نترس به دنبال احقاق عدالت الهی است .


فرمانده بسیج کارگری بعد از بازدید از جلسه صالحین به دیداراعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی صالحین  کارخانه رفت  و در انجا نیز بیان کر د : امروز در عصر جنگ اقتصادی افرادی که به تولید مشغول هستند و وقت و انرژی خود را صرف تولید می کنند در واقع همان مجاهدان نبرد اقتصادی می باشند و به تعبیر دیگر شهید فهمیده های دوران دفاع مقدس مدیران فعلی عرصه تولید هستند که در دوران جنگ اقتصاد ی  دراین عرصه مشغولند .


وی افزود : مدیران کارخانه فولاد نیز می توانند  انها هم می توانند بی دغدغه پول و سرمایه خود را در بانک بگذارند و به کارهای دیگر به غیر از تولید مشغول شوند اما برای اشتغال زایی و در حقیقت لبیک به ندای رهبر معظم ایران اسلحه  را در این میدان به دست گرفته اند و مشغول فداکاری هستند در حقیقت فولاد بردسیر و مدیریت جهادی ان ، نمونه ایی از این مجاهدان فداکار می باشند .

در ادامه این بازدید مهندس عکاف زاده مدیر عامل این کارخانه نیز ضمن ابراز خوش امد گویی به فرماده بسیج کارگری گفت : مایه برکت و رشد  این کارخانه روح ائمه اطهار و عنایت ویزه حضرت زهرا(س) می باشند و سبب شده است که تا کنون هیچ وقت چرخ این کارخانه از حرکت نایساد لذا رمز موفقیت این کارخانه در  توسلات  کارگران ومدیرانش به ائمه اطهار بوده است .

**شایان ذکر است؛

بایگاه مقاومت کارخانه فولادبردسیر عنوان برتر را دربخش پایگاه های مقاومت را د رجشنواره مالک اشتر کسب نموده است  .

در پایان این بازدید یک روزه  مدیر عامکل کارخانه فولاد بردسیر از تلاش مستمر فرمانده بسیج کارگری نیز با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی کرد .

انتهای پیام /

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه