اخبار ویژه
در حاشیه سومین جشنواره نخبگان کارگری مطرح شد :

تنها راه برون رفت از جنگ اقتصادی روحیه و کار جهادی بسیجی واراست

کد خبر : 10874
دوشنبه 21 اسفند 1396 - 10:38

مدیر کل اداره تعاون کا رو رفاه اجتماعی گفت : باید به دنبال متفاوت فکر کردن باشیم تا توان متفاوت عمل کردن را بیابیم ، اگر کار را با نیت عبادت انجام دهیم و با نیت تلاش برای خدا باشد و محاسبه آن با خدا حتما خیر و برکت آن به کل جامعه می رسد لذ ا کار بدون معنویت و روحیه بسیجی به جهاد اکبر تبدیل نخواهد شد .


<!--more-->

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در سومین جشنواره تجلیل از نوآوری های بسیجیان و حلقه های صالحین در صنعت استان کرمان در مجتمع مس سرچشمه  بعد از بازدید از واحد های تولیدی این مجموعه ، گفت :  امروز به جهاد اقتصادی نیاز داریم تا با روحیه بسیجی کاری برای ایران اسلامی انجام دهیم.

وی افزود : ما نیاز به علم، تلاش و کار نیاز داریم و اگر می بینیم در اروپا انقلاب صنعتی ظرف پنجاه سال رخ داد مردم اروپا سخت دنبال کار و تلاش بودند لذا ما نتوانسته ایم با سرعت و  پیشرفت علم در جهان همراه شویم و جلو برویم پس  راهی جز میانبر نداریم و راه میانبر نیز کار جهادی، بسیجی و همراه با ابداع و اختراع است.

اسماعیلی ادامه داد : در صنعت مس بیش از 30 سال کار و تولید انجام می شود اما برخی نیازهای فنی مس باید از خارج از کشور تامین شود در حالی که منابع مالی و انسانی آن و همه امکانات لازم برای پیشرفت را داریم.

مدیر کل تعاون استان،  گفت : باید به دنبال متفاوت فکر کردن باشیم تا متفاوت عمل کنیم اگر کار را با نیت عبادت انجام دهیم و با نیت تلاش برای خدا باشد خیر و برکت آن به کل جامعه می رسد .

وی در پایان خاطر نشان کرد : تنها راه برون رفت از رکود فعلی اقتصادی کارجهادی با اختراع است زیرا با سرعت جهان پیش نرفتیم اما با اختراع می توانیم این میانبر را پر کنیم.

انتهای پیام /

 

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه