اخبار ویژه
همزمان با دهه کرامت صورت گرفت؛

تقدیر از زحمات جهادی مدیر عامل بسیجی ذغالسنگ کرمان

کد خبر : 16926
چهارشنبه 2 تیر 1400 - 09:31

با حضورجانشین فرماندهی سپاه ثارالله در امور اقشار بسیج و فرمانده سازمان بسیج کارگری استان از زحمات جهادی مدیر عامل شرکت معادن زغالسنگ کرمان تقدیر بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار بسیج کارگری؛بمناسبت دهه کرامت و فرارسیدن میلاد حضرت ثامن الحجج(ع) با حضور جناب سرهنگ پاداش جانشین فرماندهی سپاه ثارالله در امور اقشار بسیج و جناب سرهنگ شفیعی فرمانده سازمان بسیج کارگری استان از زحمات جهادی مدیر عامل مکتبی شرکت معادن زغالسنگ کرمان با اهداء لوح تقدیر و تمثال مبارک رهبر معظم انقلاب و سرداردلها حاج قاسم سلیمانی تجلیل بعمل آمد.

سرهنگ محسن شفیعی در این جلسه مدیریت درست و کارآمد را اساسی ترین عامل موفقیت یکسال گذشته شرکت برشمرد و افزود: لازم است در ادامه راه نیز همچون قبل حرکت کرد . وی از حضور حداکثری کارگران عزیز در عرصه انتخابات تشکر نمود و ابراز داشت: دشمنان داخلی و خارجی در کمال ناباوری بازهم توسط ملت عزیز ایران شکستی بزرگ خوردند و ثابت شد که نه تنها  ایرانیان تا پای جان پایند نظام ، انقلاب و شهیدان بوده و خواهند بود بلکه زندگی به سیک شهدا همیشه الگو و سرلوحه زندگی انان است  .

دکتر نیک طبع مدیر عامل شرکت معادن زغالسنگ کرمان ضمن تشکر از همکاری سپاه خصوصا فرماندهی محترم سپاه ثارالله استان جناب سردار معروفی ادامه داد : براین باور هستم که مدیران باید مکتب حاج قاسم را سرلوحه زندگی و مدیریت شغلی خود قرار داده و با برنامه ریزی اصولی خدمت به ملت را سرلوحه تمامی امورات خود قرار دهند .

وی افزود: بحرانی که در شرکت ذغال سنگ کرمان رخ داده بود و طرح طبقه بندی که قابلیت اجرایی داشت تنها دستخوش عملیات روانی دشمن بود و کارگران ما بی تقصیر بودند لذا زاهنمایی های پدرانه سردار حسین معروفی از هم رزمان شهید سپهبد سلیمانی غایله را به نفع کارگران و حتی نظام جمهوری اسلامی تغییر داد.

نیک طبع در پایان خاطر نشان کرد: شکست دشمن در تحریم انتخابات بسیار مفتضحانه بود و ملت ایران پیروز اصلی این میدان بوده و هستند و مفتخریم که اعلام کنیم د رمعادن ذغالسنگ تمامی ارا به نفع فرد اصلح بود و نشان از روحیه پاک و معصومانه کارگران در این عرصه داشت که دل در گرو نظام و انقلاب دارند. شایان ذکر است در پایان این جلسه از خدمات جناب اقای سلطانی مسئول روابط عمومی شرکت ذغالسنگ کرمان به واسطه خدمات بسیجی وار وی نیز با اهدای لوح تقدیر و تمثال عکس سپهبد شید قاسم سلیمانی تقدیر شد.

انتهای پیام / طهماسبی

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه