اخبار ویژه
در بازید از کارخانه شیر پگاه مطرح شد؛

تعامل و پیگیری بسیج کارگری معزل برق کارخانه را حل کرد

کد خبر : 17100
پنجشنبه 11 شهریور 1400 - 13:40

مدیر عامل شیر پگاه کرمان گفت: بزرگترین مشکل کارخانه شیر پگاه که سبب از بین رفتن ماده اولیه در این واحد تولیدی می شد توسط مسول بسیج کارگران و کارخانجات استان پیگیری و رفع شد.

به گزارش خبرنگار بسیج کارگری ؛مهندس محمد کاظم پیام مدیر عامل شیر پگاه کرمان در جمع اصحاب رسانه استان ضمن تشکر از مسول بسیج کارگران و کارخانجات استان گفت: بزرگترین معزل کارخانجات تولیدات لبنی بخصوص شیر خاموش شدن دستگاه های خنک کننده و نگهدارنده شیر است که در سال جاری چندین بار این اتفاق رخ داد لذا با ورود به موقع بسیج کارگری خدا رو شکر ما قطعی برق نداشتیم .

وی افزود: دو معزل اصلی در صنعت تولیدات لبنی شیر پگاه کرمان وجود داشت که در ابتدا برق این واحد مجزا نیست و با برق منطقه مسکونی همجوار این واحد تولیدی مشترک است لذا هر زمان که برق مجتمع مسکونی همجوار ما قطع می شد بدون هماهنگی برق کارخانه نیز قطع می گردید که این معزل حل شد و هر زمان که قطعی برق طبق زمانبندی باید رخ می داد به ما اطلاع داده می شد.

مدیر عامل این واحد تولیدی ادامه داد : دومین مشکل این واحد در عرصه برق مشترک بودن است که باید از خط مسکونی جدا شود اما این جدا سازی همچنان با کندی جلو می رود که امیدواریم مسولین توزیع برق شمال استان هرچه سریعتر این معزل را برای همیشه رفع نمایند.

وی با بیان این امر که در حال حاضر مشکل فروش و تنوع محصول نداریم گفت: بیشترین میزان شیر مورد نیاز را از خارج استان وارد می کنیم و بعد از فرایند تولید و بسته بندی در اختیار خریداران و مصرف کنندگان قرار می دهیم گرچه با کمترین ظرفیت تولید داریم اما مبنی بر کم کاری نیست بلکه شیر به اندازه کافی در اختیار نداریم .

مهندس پیام به تنوع محصول د راین واحد تولیدی اشاره کرد و گفت : در حال حاضر 79 نوع محصول شیر و پنیر ودوغ و ماست را تولید می کنیم و به زودی خط تولید پنیر خامه ایی را نیز دراستان راه اندازی می کنیم گرچه دستگاه تولید پنیر خامه ای خریداری شده است اما هنوز از گمرک خارج نشده است لذا طرح توسعه 1400 ما تولید در این خط است .

وی با اشاره به جذب سرمایه در گردش از راه بورس گفت: به زودی سهام و محصولات خود را به بورس عرضه می کنیم و این سبب قیمت گذاری مناسب ورشد اقتصادی بسیار خوبی خواهد شد و به دنبال ایجاد یک هلدینگ بزرگ اقتصادی در عرصه محصولات لبنی و شیر هستیم.

این مدیر جوان در پایان خاطر نشان کرد: این واحد تولیدی در کشور توانسته است تا کنون 63 عنوان برتر کشوری را به خود اختصاص دهد و در این راستا هم افزایش تنوع در محصول داشته ایم و هم در ایام کرونا و ضربه بزرگ اقتصادی به کشور نه تنها تعدیل نیرو نداشته ایم بلکه جذب نیرو نیز داشته ایم و امیدواریم با تولید پنیر خامه ایی بتوانیم جذب نیروی دوباره داشته باشیم .

انتهای پیام / طهماسبی

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه