اخبار ویژه
مدیر کارخانه واگن سازی زرند مطرح کرد ؛

تحویل 8 دستگاه واگن زودتر از موعد نمونه کامل اجرای اقتصاد مقاومتی است

کد خبر : 7512
چهارشنبه 23 فروردین 1396 - 11:26

علیرضا کریمی نیک گفت : طبق اصول اقتصاد مقاومتی مبتنی بر توان داخلی تکیه بر تخصص بومی و همت در رشد زیر ساخت ها ، این واگن سازی به دستاوردهای مثبتی دست یافته است در کمترین زمان و با بهترین کیفیت توانستیم 8 دستگاه واگن را تحویل مشتریان خودمان بدهیم .

 

مدیر کارخانه واگن سازی زرند از عملکرد این واحد در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل  به خبر نگار بسیج کارگری ، گفت : واگن سازی زرند در سال گذشته زودتر از موعد تعداد 8 دستگاه واگن را به عرصه ریلی کشور تحویل داده است ، در چشم انداز 5 ساله این واحدد تولید برنامه ریزی شده بود که از 80 درصد مواد اولیه خارجی و 20 درصد داخلی به 80 درصد تولید داخلی و تنها 20 درصد خارجی برسیم اماخوشبختانه این رقم در یک بازه دو ساله شکل گرفت و اکنون  80 درصد  واگن ها تولیدات داخلی هستند و امیدورایم با حمایت به صد درصد برسیم .

علیرضا کریمی نیک  ابراز کرد : طبق اصول اقتصاد  مقاومتی مبتنی بر توان داخلی تکیه بر تخصص بومی  و همت در رشد زیر ساخت ها ، این واگن سازی به دستاوردهای مثبتی دست یافته است در کمترین زمان و با بهترین کیفیت توانستیم 8 دستگاه واگن را تحویل مشتریان خودمان بدهیم .

مدیر کارخانه واگن سازی ادامه داد : در حالی که برنامه ریزی ها نشان می داد تا پایان سال 95 تنها 4 دستگاه واگن تحویل خواهد شد با کمال ناباوری توانستیم 8 دستگاه  واگن درجه یک مسافری بر در خواستی مشتری را در کمترین زمان به وی تحویل نماییم که این نشان از روحیه ما می توانیم مدیریت  و اوج همت کارگر ایرانی است .

وی به اصولی ترین رویکرد مدیران واگن سازی مبنی بر تولید با کیفیت و تحویل به موقع ، اشاره کرد و گفت : در حال حاضر صنعت واگن سا زی انحصاری و مشتریان محدودی داریم لذا باید با مشتریانمان تعاملی سازنده داشته باشیم زیرا  کمبود مشتری و انحصاری بودن این صنعت سبب شده است که در بیشتر مواقع دچار کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش شویم لذا با تمام توان به دنبال تحویل به موقع سفارشات هستیم .

کریمی به عدم دریافت مطالبات خود از خریداران اشاه کرد و افزود : در حال حاضر کار تحویل می شود اما به واسطه کمبود نقدینگی این هزینه های خریداری شده کالا به واگن سازی پرداخت نمی شود.

مدیر کارخانه واگن سازی زرند ابراز کرد  : در حال حاضر این واحد تولیدی فعالیت های موفقی در تولید واگن ها مسافر بری ، مترو و اخیرا هم واگن های باری داشته است ، لذا در حال حاضر تحویل 126 دستگاه واگن مسافری بری، 173 دستگاه مترو را در پرونده این کارخانه به ثبت رسانده ایم و البته طرح ساخت واگن های باری متریال را به تعداد یک میلیون دستگاه  آغاز کرده ایم .

مدیر این واحد تولیدی به تعداد نیروی انسانی شاغل در واگن سازی  زرند اشاره کرد و گفت : تعداد 235 کارگر و 40 نفر پرسنل در دفتر مرکزی به صورت مستیم و تعداد هزار نفر نیز به صورت غیر مستقیم با ما همکاری می کنند تا چرخ این واحد تولیدی در ایران بچرخد .

انتهای پیام /

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه