اخبار ویژه
بیانیه جامه کار و تولید استان کرمان در استانه روز قدس

بزودی قدس شریف ازاد خواهد شد/ شنیدن چند صدایی از مسولان در استانه انتخابات پذیرفته نیست

کد خبر : 16721
پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 - 17:14

بیش از هفت دهه است که صهیونیست‌ها با حمایت دولت‌های استعمارگر غربی و سکوت سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری ضمن اشغال سرزمین فلسطین و تشکیل دولت جعلی، مردم کشور فلسطین را با کشتار و جنایت از سرزمین آبا و اجدادی خود بیرون رانده‌اند، لذا با اغاز مکتب سلیمانی امیدواریم که این لکه ننگ توسط مردم فلسطین شریف از جهان پاک شود

محسن شفیعی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان کرمان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس تأکید کرد که مبارزه با رژیم اشغالگر تا آزادی قدس شریف، آرمان انقلاب اسلامی مردم ایران است و به طور قطع پیروز نهایی این مبارزه چندین ساله ملت شریف و بلند قامت فلسطین خواهند بود.

به گزارش خبرنگاربسیج کارگری مشروح این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

امروز مسئله‌ی فلسطین شاخص میان پایبندی به اصول انسانی و ضدیت با اصول انسانی است.(رهبر معظم انقلاب «مدظله‌العالی»)

 

 در روزگاری که تمام ابرقدرت‌های جهان تلاش داشتند نام فلسطین را در تاریخ به فراموشی بسپارند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس مسیر معادلات دنیای استکبار را به هم ریخت و این ابتکار جاویدان ظلم وارد شده بر مردم فلسطین را هر سال به جهانیان یادآوری می کند.

این تدبیر جهانی امام خمینی(ره) در ماه مبارک رمضان، تبدیل به نمادی برای مبارزه با ظلم توسط تمام آزادی‌خواهان جهان و موجب وحدت بیشتر مسلمانان جهان با آرمان مشترک آزادی قدس شریف شده است.

بیش از هفت دهه است که صهیونیست‌ها با حمایت دولت‌های استعمارگر غربی و سکوت سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری ضمن اشغال سرزمین فلسطین و تشکیل دولت جعلی، مردم کشور فلسطین را با کشتار و جنایت از سرزمین آبا و اجدادی خود بیرون رانده‌اند.

در طول این سال‌ها آزادی‌خواهان زیادی در جهان علی‌رغم فشارهای موجود به تبیین جنایت‌های وارده بر مردم فلسطین و اقدامات غیرقانونی و غیر انسانی رژیم صهیونیستی پرداخته‌اند، اما فشارهای نظامی و سیاسی همواره مانع این اقدامات در جهان بوده‌اند و حتی برخی دولت‌ها نیز در برابر این رژیم جعلی سکوت و حتی وی را همراهی کرده‌اند.

رژیم جعلی صهیونیستی و حامی اصلی آن یعنی دولت آمریکا که جبهه مقاومت را عامل اصلی ناکامی‌های خود می دیدند با روش همیشگی خود، ناجوانمردانه نماد مقاومت در منطقه یعنی سردار پرافتخار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را ترور کردند و به برکت خون این شهید بزرگوار و دیگر شهیدان جبهه مقاومت نابودی این غده سرطانی، تسریع خواهد شد.

امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده امکان برگزاری راهپیمایی سراسری در کشور وجود ندارد لذا بی شک این برنامه ازطریق رسانه و فضای مجازی در کل جهان طنین انداز خواهد.

گرچه در داخل کشور بر خی دو صدایی های از مسئولین شنیده می شود و سعی در عادی نشان دادن روابط ایران و اتم استکبار دارند اما ایران همچون همیشه از رژیم جعلی اسراییل و سربازان حمایت گرش چون امریکا بی زاری جسته و راه مقاومت را که سردارشهید سپهبد سلیمانی پایه گذاری کرده است را ادامه خواهد داد.

جامعه کار و تولید استان با بیان اینکه در استانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم از جامعه  تولید استان  خواست در حالی که خط مقدم رزم در عرصه جهاد اقتصادی و جنگ یک سویه ازطرف امریکای غاصب هستید می خواهیم که با حضور حداکثری و مشارکت همگانی در عرصه انتخابات بار دیگر سیلی محکم تری بر چهره جنایتکاران خارجی  و همنوایانش در داخل بنوازند.

امیدواریم با تلاش همه جانبه در عرصه جنگ اقتصادی موفق شده و در عرصه انتخابات تیمی جوان و انقلابی سکان کشتی اسلام را در ایران بدست گرفته و راه را برای جهاد علمی و توسعه کشور د رراستای گام دوم انقلاب و تشکیل دولت اسلامی هموار سازند.

من الله توفیق

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه