اخبار ویژه
سرادر طالبی درحاشیه اجرای پدافند غیر عامل درگل گهر سیرجان مطرح کرد :

بزرگترین پدافند ما پرداختن به مسئله نفوذ است

کد خبر : 3201
یکشنبه 10 آبان 1394 - 11:41
پدافند

درحاشیه اجرای پدافند غیر عامل سردار طالبی گفت: 9دی اوج حضور ملت ایران بود ، سران فتنه را آمریکایی می دانیم ، سال 88 را ننگ آمریکا دانسته و هرکس نگاهش به سمت سران فتنه باشد خائن محسوب می شود لذا بزرگترین پدافند ما پرداختن به مسئله نفوذ است.

به گزارش خبر نگار بسیج کارگری مورخ   7/8/94 مانور پدافند غیر عامل سیرجان در منطقه عمومی گل گهر و با حضور جمعی از کارگران برگزار وهمایش توجیهی پدافند غیر عامل در سالن همایش های هلال احمر سیرجان با حضور 300 نفر از کارگران ،  مسئول بسیج کارگری کشور ، سردار منصوریان مسئول اطلاعات وعملیات پدافند  و دیگر مسئولین استانی برگزار شد.

سردار طالبی در این همایش عنوان کرد : در حال حاضر راهبرد سازمان بسیج کارگری در عرصه صنعت وتولید برای مقابله با تحریم ها، اقتصاد مقاومتی است،

وی افزود : راهکار اقتدار ملی ما ، این است که بتوانیم روی پای خود بایستیم و اکنون بزرگترین پدافند ما پرداختن به مسئله نفوذ است وهمه موظفیم در این زمینه تلاش نماییم . طالبی با اشاره به  ماجرای فتنه 88 گفت : 9 دی اوج حضور ملت ایران بود ، سران فتنه را آمریکایی می دانیم ، سال 88 را ننگ آمریکا دانسته وهرکس نگاهش به سمت سران فتنه باشد خائن محسوب می شود.

سردار طالبی مطرح کرد : سران فتنه ، کشور را تا مرز سقوط پیش بردند ،گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل بخاطر اعدام چند قاچاقچی ، ایران را محکوم می کند اما عربستان سعودی که 7 هزار بی گناه را در یک کوتاهی وخیانت به شهادت رساند یک آخ هم سر نداد.

در ادامه این مراسم سردار منصوریان گپشت تریبون رفت و گفت :  امروز جنگ جزء زندگی بشر شده است ، عربستان امروز در یمن به دنبال این است که پای کشور مارا وسط بکشد وما را وارد درگیری مستقیم نماید آل صعود هم اکنون بزرگترین خریدار تسلیحات نظامی در دنیا می باشد و بیش از 90 میلیارد دلار اسلحه خریداری نموده است .

وی تصریح کرد :عربستان در یمن دچار بحران شده است و تهدید همواره سوار بر آسیب پذیری می شود لذا همه باید نقاط آسیب پذیری خود را شناسایی ودر رفع آنها اقدام نماییم .

مسئول اطلاعات سپاه قدس اذعان کرد : ما دچار تضاد ایدئولوژیک با آمریکا هستیم و تا زمانیکه  داد اسلام را سر می دهیم ، تهدیدات آمریکا وجود دارد و تمام تاسیسات را باید با نگاه دفاعی ایجاد کنیم . اگر داعیه انقلابی بودن و مبارزه با استکبار را داریم باید به دفاع بپردازیم والا در این عالم نابسامان زیر یوخ استکبار له  خواهیم شد.

منصوری ابراز کرد : تاسیساتی را که با نگاه دفاعی ایجاد نشده را با ید با مدیریت بحران مهار کرد تا تبعات حادثه توسعه پیدا نکند .

قابل ذکر است در ادامه این مراسم مسئولین شرکت کننده از سایت گل گهر بازدید کرده وبعد از آن  رزمایش پدافند غیر عامل  اجرا شد  که سناریوی آن بر اساس امداد نجات نوشته شده بود ، که بعد از بمب باران نقاط فرضی توسط پهباد وایجاد حریق در انبارهای مواد،نیروهای امداد ونجات اقدام به مهار حادثه نمودند و این مانور با موفقیت تمام صورت گرفت .

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه