اخبار ویژه
معصومی

با طراحی نرم افزار جامع cmms کار آفرین نمونه کشوری شد

کد خبر : 1906
پنجشنبه 3 اردیبهشت 1394 - 12:53
سیکل

بانوی کرمانی با طراحی نرم افزار جامع cmms که برای هر واحد صنعتی و تولیدی مورد نیاز است کار آفرین نمونه کشوری شد.

اسما معصومی سرگروه تیم سی ام نیروگاه سیکل ترکیبی کرمان در گفتگو با "کارگران کرمان "در خصوص دلیل انتخاب وی به عنوان کار آفرین برتر گفت:در سال 91  طرح جامع cmms کلید خورد،دلایل طراحی این نرم افزار ،نداشتن یک بانک اطلاعاتی کامل در جهت تعمییر ونگهداری تجهیزات موجود در نیروگاه بود و این مشکل به  منظورساخت بانک اطلاعاتی ا زتجهیزات نیروگاه رقم خورد.

وی ادامه داد :در ابتدا مراحل انجام این طرح ،تهیه منابع و اطلاعات لازم  برای تجهیز مورد نظر بود، وتهیه این فهرست می بایست به صورت داده مخصوص از هر کدام از تجهیزات نیروگاه  وانتقال داده ها به  نرم افزار در حال ساخت بود .

معصومی تصریح کرد : تهیه تاریخچه کامل تعمیر ونگهداری هر تجهیزاز کل تجهیزات مورد نیاز ودرحال استفاده برای نیروگاه بود و از محاسن این نرم افزارجامع  قابلیت دسترسی متفاوت وآسان به تجهیزات  نیروگاه برای مسئولین  وپرسونل فنی  است،هدف اصلی تهیه بانک اطلاعاتی از تجهیزات این نیروگاه بود.

کار آفرین نمونه کشوری در ادامه خاطر نشان کرد :این نرم افزار جامع برای هر واحد صنعتی و تولیدی  مهم و مورد نیاز است ،در حال حاضر بسیاری از واحدهای تولیدی وصنعتی درخواست ساخت ، طراحی و حتی مشاوره برای اجرای این بانک اطلاعاتی جامع  در سطح واحدهای تولیدی و صنعتی خود را مطرح نمودند.

انتهای پیام/

 

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه