اخبار ویژه
همزمان با هفته بسیج صورت گرفت؛

بازدید از کارخانه شیر پگاه کرمان و تجلیل از کارگران این واحد نمونه

کد خبر : 16653
یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 - 06:25

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان کرمان با همراهی جامعه کار و تولید از کارخانه شیر پگاه استان کرمان طی سفری یک روزه بازدید و از کارگران این مجموعه با اهدای شاخه گل تقدیر کردند.

محسن شفیعی فرمانده بسیج کارگری استان کرمان به همراه مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیر شهرستان کرمان و معاونین فرهنگی این وزارت خانه در سطح استان از کارخانه شیر پگاه استان کرمان بازدید کردند.

در این بازدید ضمن عرض خدا قوت به کارگران خدوم این مجموعه از تلاش جهادگونه کارگران در عرصه تولید با شرایط شیوع بیماری منحوس کرونا  تشکر کرد و با اهدای شاخه ایی گل از زحمات انان تقدیر کرد.

مدیر بهره برداری شرکت شیر پگاه استان کرمان در حاشیه این بازدید از اغاز به کار خط تولید ویژه پنیر خامه ایی د راین واحد تولیدی خبر داد و عنوان کرد: این واحد تولیدی در سطح استان برای اولین بار قصد تولید پنیر خامه ایی با اشتغال زایی 10 نفر به صورت مستقیم دارد که به زودی بعد از به بهره برداری رسیدن خبر اغاز به کار آن را در رسانه ها اعلام خواهد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کارخانه شیر پگاه کرمان میزان مبتلا شدن افراد بسیار کم و در برخی موارد حتی نادر بوده است زیرا این واحد تولیدی کمترین میزان مبتلا به این بیماری را داشته است.

انتهای پیام /

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه