اخبار ویژه
فرمانده بسیج کارگری حوزه صاحب الزمان کرمان خبر داد؛

اولین کانون مشاوره حقوقی برای کارگران در کرمان افتتاح شد

کد خبر : 17042
چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 20:49

ابوحامد قاسمی گفت : این مرکز با دو هدف کمک به کارگران در راستای حل مشکلاتی که ناشی از قوانین کار هستند و عدم اتلاف وقت انان در راهروهای دادگستری و درصرف جویی پرداخت هزینه های کلان برای وکلا جهت مشاوره و حل مشکلات انان راه اندازی شده است .

ابوحامد قاسمی فرمانده بسیج کارگری حوزه صاحب الزمان شهرستان کرمان در گفتگو با خبرنگار بسیج کارگری ضمن اعلام خبر افتتاحیه کانون مشاوره و حمایت کارگران گفت : خداوند را شاکریم که توانستیم در راستای حل مشکلات کارگری و کارفرمایی و در راستای عقد اخوت این دو قشر مشاور حقوقی را به صورت رایگان در اختیار بسیجیان قرار دهیم .

وی ادامه داد: کانون مشاوره و حمایت حوزه صاحب الزمان در حال حاضر با یک مشاور و به مدت 2 روز در هفته طی دو ساعت پاسخگوی مشکلات کارگری در عرصه قانون روابط کار است که به زودی به تعداد این مشاوران افزوده خواهد شد .

ابوحامد قاسمی اذعان کرد : تا کنون 1500 کارگر بسیجی در خواست مشاوره به این کانون ارسال کرده اند که برخی از انان با مشاوره تلفنی توانسته اند مشکل خود را رفع نمایند و در راستای مشاوره های خانواده و کنکور فرزندان قشر کارگر نیز برنامه هایی داریم و در عرصه خانواده و تربیت فرزند رایگان خواهد بود اما در خصوص کنکور برای کارگران 50 درصد تخفیف خواهد بود .

این مقام مسول تاکید کرد: دفتر مشاوره در حوزه بسیج کارگری حضرت صاحب الزمان واقع در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان کرمان قرار دارد که روزهای دوشنبه و جهارشنبه به مدت 2 ساعت از 9 صبح تا 12 ظهر در خدمت بسیجیان عزیز در قشر کارگری خواهد بود .

ابوحامد قاسمی در پایان خاطر نشان کرد: این مرکز با دو هدف کمک به کارگران در راستای حل مشکلاتی که ناشی از قوانین کار هستند و عدم اتلاف وقت انان در راهروهای دادگستری و درصرف  جویی پرداخت هزینه های کلان برای وکلا جهت مشاوره و حل مشکلات انان  راه اندازی شده است .

انتهای پیام/ طهماسبی

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه