اخبار ویژه
با پیگیری های بسیج کارگری و کارمندی صورت گرفت :

اخذ دوره تنفس پرداخت تسهیلات برای کلوچه کامیاران کرمان

کد خبر : 9455
شنبه 6 آبان 1396 - 11:39

با پیگیری های بسیج کارگری درزمینه رفع موانع تولید مشکل کارخانه کیک و کلوچه کامیاران با بانک در خصوص پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی به مدت چند ماه به تعویق افتاد

با پیگیری های فرمانده بسیج کارگری درزمینه رفع موانع تولید مشکل کارخانه کیک و کلوچه کامیاران با بانک در خصوص پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی به مدت دو ماه به تعویق افتاد 
حسین باقری فرمانده بسیج کارگری در گفتگو با خبرنگار بسیج ،  گفت : بسیج کارگری استان در راستای رفع موانع تولید و پیگیری حل مشکلات واحد های تولیدی طی هم افزایی قشری با اعضای بسیج مهندسین صنعت ،اصناف ، ادارات ، مهندسین کشاورزی و حقوق دانان از 90 کارخانه در شهرک های صنعتی سطح استان بازدید به عمل آورده اند .
وی افزود : پیرو این سرکشی و بازدید ها ،پیگیری مشکلات این واحد های تولیدی در دستور کار این سازمان قرار گرفت لذا اقدامات این سازمان با برگزاری نشست های تخصصی رفع موانع تولید با حضور مدیران استانی ، کارخانجات و واحد های تولیدی آغاز شد و با پیگیری و در خواست از مسئولان استانی به اوج خود رسید  .
باقری به نمونه ای  ازاین پیگیری ها  اشاره کرد  و گفت : کارخانه کیک و کلوچه کامیاران  در پرداخت اقساط تسهیلاتش دچار مشکلاتی شده  بود که طی رایزنی با بانک ملت استان و تشویک مساعی مدیر عامل محترم این بانک در جهت کمک به تولید در سال تولید و اشتغال یک تنفس چند ماهه برای این واحد تولیدی در نظر گرفته شد .

حسین باقری اذعان کرد : کارخانه کیک و کلوچه کامیاران که در شهرک صنعتی شماره یک کرمان قراردارد با 40 کارگر به امر تولید می پردازد و روزانه 150 بسته 40 کیلویی کیک و کلوچه تولید و روانه بازار می کند لذا اگر روزی 200 بسته تولید داشته باشد می تواند اقساطش را به طور کامل به بانک پرداخت کند .
وی افزود : دیگر مشکل این واحد تولیدی نبود بازار فروش محصولاتش بود که  این امر نیز با مکاتبه به شرکت های بزرگ داخل استان از قبیل گل گهر و مس نیز در حال پیگیری می باشد .

فرمانده بسیج کارگری استان در پایان خاطر نشان کرد : یکی از رسالت های بسیج کارگری استان کرمان پیگیری مطالبات تولیدی و صنعتی در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال می باشد .

انتهای پیام /

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه