اخبار ویژه
جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان در بسیج اقشار عنوان کرد:

اجرای تریبون آزاد در واحد های تولیدی در جهت توسعه فرهنگ مطالبه گری کارگری است

کد خبر : 16997
یکشنبه 3 مرداد 1400 - 22:40

حجت الله پاداش گفت: یکی از مهمترین اصول در پیگیری مطالبات قشر کارگری شنیدن واقعیات از زبان آنان در محیط امن و ازادی بیان است لذا تریبون ازاد کارگری به همین منظور به صورت جدی دنبال خواهد شد.

 به گزارش " کارگران کرمان " حجت الله پاداش جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان در بسیج  اقشار در اولین جلسه هم اندیشی بسیح کارگران و کارخانجات استان  ضمن تبریک عید سعید غدیر و دهه امامت و ولایت اظهار کرد: نگاه ما در تفکر بسیج  و سپاه این است که اقشار بسیج پل ارتباطی بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی یاشند به این منظور که همه باید همکاری و همدلی داشته باشیم تا اثربخشی هر قشر در اخر در سفره مردم دیده شود.


وی حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را یکی از محوری ترین برنامه های بسیج عنوان کرد و گفت: در همین راستا 22 قشر از اقشار بسیج باید هم افزایی کرده و به سازمان ها، ادارات و کارخانجات ورود کنند و به بررسی و رصد مشکلات بپردازند و آنجایی که قرار است سپاه و بسیج ورود کنند حضور محکمی داشته باشند و اثربخشی آن را ملاحظه کنیم.


جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان در بسیج  اقشار با بیان اینکه در سال گذشته در حوزه های مختلف کارگری کارهای متفاوتی صورت گرفت، افزود:  در تدوین برنامه های سال 1400، 4 رویکرد دنبال خواهد شد.


پاداش بیان کرد: رویکرد اول مبتنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری بحث آن بیانیه گام دوم است که در 22 بهمن 1397 تدوین و ابلاغ شد که در راستای همان بیانیه گام دوم بخش هایی که  مرتبط با اقشار مختلف در بسیج می شود درحال احسا و رصد می باشد.


 وی توجه به مکتب حاج قاسم سلیمانی  را از دیگر رویکرد های اقشار بسیج عنوان و ابراز کرد: با توجه به اینکه استان  کرمان ،سرآمد و محوری  مهم در ترویج و توسعه این مکتب است  لذا برنامه هایی دارد که در حوزه خود در حال شکل گیری و  اجرا است.


جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان در بسیج  اقشار ، توجه به کارگران را از اولویت های بسیج کارگری عنوان کرد و گفت: در  این سال های متمادی که با عنوان های اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و مانع زدایی توسط حضرت آقا نامگذاری شد، کارگران در بخش ها و حوزه های متفاوت تولید مشغول بکار بوده و هستند، امیدواریم که دولتمردان توانسته باشند با آن نگاهی که مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف داشتند، نزدیک شده باشند.


پاداش خاطرنشان کرد: امید است که با روی کار آمدن دولت سیزدهم همچنان خادم بشیم  زیرا سپاه و بسیج به دور از رنگ بندی های سیاسی در کنار قشر کارگر و جامعه کار و تولید خواهند بود.
 

انتهای پیام/ طهماسبی

ارسال توسط : kerman basijkargari
بازدید
دیدگاه